ראשי חדשות IFA 2011: טושיבה מכריזה על כרטיס SD אלחוטי

IFA 2011: טושיבה מכריזה על כרטיס SD אלחוטי

0
0

חברת טושיבה הכריזה במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הגדולה המתקיימת בברלין על כרטיס SD עבור מצלמות התומך בתקשורת אלחוטית לצורך העברת תמונות מן המצלמה אל המחשב או ישירות לרשת.

בידיעה קצרה שפרסמה חברת טושיבה אמש נמסר כי החברה החלה בייצור כרטיס זיכרון מסוג SDHC המשלב טכנולוגיה אותה מכנה החברה FlashAir. טכנולוגיה זו תאפשר להעביר באופן ישיר (ללא צורך בנתב) תמונות למחשבים ומכשירים אחרים בעלי יכולות אלחוטיות או לחילופין לעשות שימוש ברשת WIFI קיימת בכדי להעביר תמונות ישירות לרשת האינטרנט ולשרותי אחסון תמונות (החברה לא פרטה באיזה שירותים מדובר).

Toshiba wifi sd

כידוע בשנים האחרונות שולטת בשוק כרטיסי הזיכרון האלחוטיים חברת Eye-Fi אשר פיתחה ומשווקת מספר דורות של כרטיסי SD בעלי יכולות WIFI מובנות לשימוש במצלמות. בשלב זה לא ברור כיצד יהיו שונים כרטיסי ה- FlashAir של טושיבה מאלו של חברת Eye-Fi אך ראוי לזכור כי טושיבה היא כיום אחת היצרניות המובילות בתחום (יחד עם חברת סמסונג) ומשתפת פעולה עם חברת סנדיסק.

לפני כשנה הודיעה טושיבה כי היא מקימה פורום תקינה אשר יסייע בקביעת תקן בינלאומי עבור כרטיסי זיכרון בפורמט SD בעלי יכולת אלחוטית לשימוש במצלמות. שנה עברה ונראה כי החברה עמדה במילתה ועכשיו נותר לראות עד כמה פופולאריים יהפכו הכרטיסים של החברה במהלך השנה הבאה.

הכרטיס הראשון אותה צפויה חברת טושיבה להתחיל לשווק בעולם יגיע לשוק בפברואר 2012 בנפח של 8GB (והוא ממותג כ-Class 6 – פרטים על הגדרת ה-Class ומגוון נושאים אחרים הקשורים לטכנולוגיות כרטיסי זיכרון למצלמות ניתן כמו תמיד למצוא ב”כרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם“).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *