ראשי חדשות פוטוקינה 2016 – סנדיסק מציגה כרטיס SD בנפח 1TB ומוצרים נוספים

פוטוקינה 2016 – סנדיסק מציגה כרטיס SD בנפח 1TB ומוצרים נוספים

0
0

לא רק מצלמות ועדשות היו בפוטוקינה – גם לא מעט חברות ציוד היקפי וביניהן סנדיסק (כיום חלק מחברת WD). לנו הזדמן לפגוש נציג אירי משעשע במיוחד של החברה בשם Darragh O’Toole (ולא, בבקשה אל תבקשו מאיתנו לחזור על שמו הפרטי) אשר הציג לנו שורה של מוצרים חדשים של החברה שנועדו (ברובם) לצלמים וכן את הפיתוח של כרטיס הזיכרון בנפח הגדול ביותר אי פעם.

פעם אמרו שלא צריך יותר מ640KB של זיכרון (או לפחות כך מספרת האגדה), מאז כבר פחות מפקפקים בצורך בזיכרון (ובאיחסון) ובעידן של וידאו ברזולוציה אולטרה גבוהה (4K ובקרוב כנראה גם 6K ו-8K במצלמות צרכניות) הנפחים לאחסון רק הולכים וגדלים. בתערוכת פוטוקינה 2016 הציגה סנדיסק מדגים טכנולוגיה (לא – זה לא מוצר משווק – עדיין לפחות) – כרטיס SD (בתקן SDXC) בנפח חסר תקדים – 1TB (או 1000GB), כפול מכל מה שקיים כיום בשוק ובעל נפח דומה לזה של דיסקים קשיחים לא מעטים הנמצאים במחשבים רבים.

הכרטיס כאמור עדיין לא בשוק אבל נתפלא מאד אם הוא לא ייכנס לייצור במהלך השנה הבאה (על מחיר או מהירות לא מדברים בסנדיסק בשלב זה).

מה עוד היה לסנדיסק להציג לנו בתערוכה? החברה חשפה זמן לא רב לפני פתיחתה כרטיס מיקרו SD (למצלמות גופרו ורחפנים בין השאר) במהירות גבוהה במיוחד – גם הוא בנפחים גדולים (עד 256GB) ושורה של התקני אחסון (דיסק און קי בשפת העם) עם מגוון חיבורים כולל USB-C שהופך נפוץ מאד ודגמים הכוללים שני חיבורים – חיבור USB-C ו-USB 3.0 רגיל (Type A).

עוד הציגה בפנינו החברה התקני SSD ניידים קשיחים שמתאימים מאד לצלמים ועורכי וידאו הזקוקים לנפח אחסון נייד עם מהירות עבודה גבוהה ועמידות רבה. בין השאר חזינו בביצועי ה-SanDisk Extreme 900 המסקרן מאד שבהדגמה הגיע לקצבי העברה ממחשב נייד של למעלה מ-650 מגה בייט לשנייה.

השיחה המשעשעת שלנו עם Darragh O’Tool מסנדיסק

בימים ובשבועות הקרובים אנו נמשיך לשחרר חומרים בלעדיים מהתערוכה (צילמנו למעלה מ-20 סרטונים וראיונות) כולל כמה סרטונים ייחודיים למדי.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *