ראשי חדשות חדשות מהארץ יום סוני ישראל 2021 – סיקור אירוע

יום סוני ישראל 2021 – סיקור אירוע

0
0

ביום שלישי ה-21/12/2021 התקיים בתל אביב אירוע Sony Day הראשון בישראל שהותנע על ידי חברת ישפאר (יבואנית סוני לישראל) וסוני אירופה בשיתוף יוגנד, שם גם התקיים השנה האירוע. מלבד הצגת הסוני A7 IV שהגיע והחלה להימכר בארץ, חשפה חברת סוני באירוע את שגריר הצילום הרשמי הראשון שלה בישראל.

אנו ביקרנו באירוע, שוחחנו עם נציגי ישפאר ויוגנד וגם צילמנו סרטון קצר כולל דברים שהוקלטו מוקדם יותר מפי שגריר הצילום החדש של סוני בישראל

יום סוני 2021 בישראל

מעבר להרצאות ולמפגש החברתי גולת הכותרת של האירוע השנה הייתה כאמור הגעתה של הסוני A7 IV לארץ. כזכור אנו ערכנו ביקורת מקיפה על המצלמה מוקדם יותר החודש וניתן לקרוא אותה כאן. בעקבות הביקורת החלטנו גם לרכוש את המצלמה שהצטרפה ל-A1 ול-A7R IV שלנו כמצלמה שלישית ותאפשר לנו (מעבר לשימושים עבור העבודה היום יומית בסטודיו ובהפקות) גם בחינה של עדשות וציוד עזר נוסף עם מה שתהיה כנראה אחת המצלמות היותר פופולאריות של סוני בשנים הקרובות.

ראוי לציין כי ישראל הפכה לאחת המדינות הראשונות בעולם בו נחתה כמות נכבדת יחסית של מצלמות A7 IV רשמיות וזאת רשמית לפני אירופה וארה”ב. זאת תעודת כבוד לשוק הישראלי במיוחד לנוכח הצמצומים בייצור מצלמות בשל המחסור העולמי בשבבים (סוני כמו גם יצרניות אחרות הודיעה כי היא משהה ייצור של מספר מצלמות אחרות ואפשר להניח שתתקשה לספק את הדרישה העולמית העצומה גם ל-A7 IV בשל אותן מגבלות ב-2022).

עוד היבט מעניין בשולי האירוע היה ההכרזה על שגריר סוני הראשון של ישראל (כפי שמקובל אגב עם חברות צילום אחרות להן שגרירי צילום ישראליים). השגריר הנבחר הוא הצלם הוותיק נתן דביר. דביר נמצא בימים אלו בדרום אמריקה ושלח לנו סרטון קצר  אותו שילבנו בסרטון האירוע (אנו מתנצלים מראש על החדות והסאונד – במקור) אנו מקווים לשוחח עימו עם שובו ארצה.

הסוני A7 IV החדשה – מתוך הביקורת המקיפה שלנו

חוגות ב-A7 IV של סוני

שגריר הצילום הראשון של סוני בישראל – נתן דביר

דביר הוא בוגר אוניברסיטת תל אביב וה-School of Visual Arts בניו יורק. הוא מתמחה בצילום דוקומנטרי, רחוב וצילום תרבותי, חברתי ופוליטי ברחבי הגלובוס. הוא מורה לצילום בניו יורק ובישראל ומנחה קבוצות צילום. דביר מצלם מאז ראשית שנות ה-2000 וזכה בעשרות פרסים וציונים לשבח על עבודתיו בתערוכות ותחרויות בינלאומיות.

ניתן לראות כמה דוגמאות של עבותודיו של דביר בתמונות שבמהשך וכן עבודות נוספות באתר האינטרנט שלו.

צילומים: נתן דביר@

Natan Dvir 28 Natan Dvir 22 Natan Dvir 21 Natan Dvir 20 Natan Dvir 16 Natan Dvir 13 Natan Dvir 08 Natan Dvir 05 Natan Dvir 04 נתן דביר

Natan Dvir 02

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות מהארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *