ראשי חדשות הכרזות מוצרים RZ33 – מצלמת פורמט בינוני חדשה מבית ממיה

RZ33 – מצלמת פורמט בינוני חדשה מבית ממיה

0
0

חברת ממיה הכריזה מוקדם יותר השבוע על מצלמת פורמט בינוני דיגיטלית חדשה – RZ33. המצלמה היא הדגם הראשון מסדרת ה-RZ לשלב אלקטרוניקה המתקשרת ישירות עם הגב הדיגיטלי. והיא צפויה להיות זמינה למכירה בשבועות הקרובים.

חברת ממיה היפנית העוסקת מאז 1940 בפיתוח וייצור מצלמות מקצועיות, הכריזה ביום רביעי על מצלמה דיגיטלית חדשה בעלת חיישן CCD ברזולוציה של 33 מגה פיקסל. הדגם החדש כולל אפשרויות שליטה מתקדמות במערכת הפוקוס, מערכת תריס של חברת ליף (מהירות תריס 8-1/400) עם אפשרות סנכרון פלאש בכל המהירויות. ה-RZ33 תומכת לדברי החברה במגוון רחב של תוספות הזמינות כיום לדגמי ממיה השונים (בין השאר מגוון עיניות מתחלפות דוגמת ה-FE701).

כפי שפירטנו לאחרונה ב-MegaPixel, תחום הפורמט הבינוני מקבל בתקופה האחרונה דחיפה משמעותית ומגוון רחב יחסית של מצלמות פורמט בינוני דיגיטליות שוחררו לשוק. ה-RZ33 מהווה דגם כניסה נוסף לתחום הפורמט הבינוני (בדומה אולי ל-645D של חברת פנטקס, אם כי בין השתיים הבדלים ניכרים הן במבנה, הן בחיישן והן במחיר).

המפרט המלא של ה-RZ33 מצוי במאגר הנתונים של האתר (אנו עומדים בקשר עם חברת ממיה לקבלת מספר פרטים נוספים ותמונות ברזולוציה גבוהה). המצלמה עצמה צפויה להיות זמינה החל מחודש יולי במחיר של כ-18 אלף דולר (בארה”ב).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *