ראשי חדשות Excalibur – התוסף שיטיס לכם את העריכות בפרמייר

Excalibur – התוסף שיטיס לכם את העריכות בפרמייר

0
0

פרמייר היא תוכנה מורכבת עם מספר רב מאד של אפשרויות כולל שורה של אפשרויות שאדובי (מסיבות השמורות עימה) לא איפשרה לייצר להם קיצורי דרך באופן ישיר עד היום. תוסף מתקדם במיוחד בשם Excalibur מאפשר לייעל באופן משמעותי את השימוש בפרמייר, לחסוך הרבה מאד זמן יקר על קיצורי דרך ולבצע פעולות מורכבות על כמות של קטעי וידאו בו זמנית בצורה שמקלה מאד את העבודה עם התוכנה.

נתחיל מכמה מילים מהניסיון האישי שלנו. יש מספר תכונות שימושיות בפרמייר שמסיבה שלא ברורה לנו (ולמרות שהעלינו מזמן הצעות בעניין בפורום הרלוונטי באדובי) מעולם לא זכו באפשרות לקיצורי דרך – כך לדוגמת אופציית ה-Scale השימושית מאד והיא ממש לא היחידה. עד עתה לא ממש מצאנו אפשרות לייעל את העבודה עם ה-Scale והרבה פונקציות דומות בפרמייר ובעיקר לייצר עבורן קיצורים – כל זה כנראה עשוי להשתנות עם תוסף ה-Excalibur.

אז מה יודע ה-Excalibur לעשות עבורכם שלא ניתן לעשות באמצעות קיצורי הדרך הרגילים של פרמייר? הינה כמה מן התכונות המרכזיות של התוסף:

  • אפשרות לחפש בקלות (כולל השלמה אוטומטית), אפקטים, פריסטים, מעברונים ולהכיל אותם על קליפ או קליפים מסומנים (באמצעות המקלדת ללא עכבר בלחיצת כפתור – ראו רשימה).
  • שימוש בפקודות פרמייר פרו ושילוב של אקשנים מורכבים בצורה קלה ונוחה.
  • יצירת קיצורי מקלדת עבור כל אחת מהאפשרויות ברשימה (קריטי במיוחד למי שרוצה להשתמש עם עזרים דוגמת ה-Stream Deck שנזכיר מייד).
  • שימוש בתוסף על שני מחשבים.

אין ספק שהושקעה עבודה מאד מרשימה בפיתוח התוסף ולא מדובר בתוסף חינמי אם כי בעבור עורכים מקצועיים חיסכון הזמן עשוי להיות לדעתנו בהחלט משתלם – מחיר התוסף 75 דולרים (עד סוף השנה ישנה הנחה ל-50 דולרים). אפשר למצוא אותו בקישור הבא ונשמח לשמוע ממשתמשים נוספים שרכשו וניסו אותו על ההתנסות והשימוש המרכזי בתוסף.

סרטון רשמי של מפתח התוסף המסביר ומדגים חלק (קטן) מן התכונות שלו

לפני כשנה פרסמנו כאן סקירה מקיפה וסרטון ביקורת אודות ה-Stream Deck XL של חברת Corsair. המוצר שאמנם לא פותח בהכרח לשימוש של יוצרי תוכן ועורכים הוא לדעתנו אחד מעזרי החובה לכל מי שמחשיב את עצמו Power User באופן כללי ולכל מי שרוצה לשפר את עבודת העריכה שלו (לא רק בפרמייר אלא בכל תוכנה או יישום המאפשר שליטה באמצעות קיצורי דרך). השילוב של ה-Stream Deck עם ה-Excalibur נראה לנו כאופטימאלי במיוחד – ה-Excalibur מאפשרת לייצר סקריפטים מורכבים בפרמייר בצורה קלה ונוחה וליצור להם קיצורי דרך. את הסקריפטים האלו ניתן (טרם ניסינו אבל אין סיבה שהדבר לא יעבוד) להתאים לקיצור דרך ב-Stream Deck – התוצאה היא יכולת מתקדמת מאד לבצע רצף של פעולות מורכבות (כולל על הרבה מאד קליפים) בלחיצת כפתור אחת. אנו כבר פנינו אל יוצר התוסף ואל אנשי הקשר שלנו בחברת Corsair בכדי לראות האם יש דרכים לשפר את השילוב בין שני המוצרים אפילו יותר ונדווח בהמשך אם יהיה צורך.

מומחה הפרמייר קולין סמית’ פרסם סקירה קצרה ומאד אוהדת של התוסף

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *