ראשי חדשות הכרזות מוצרים DJI Mini 2 – הצצה ראשונה לרחפן הזעיר החדש עם צילום ב-4K

DJI Mini 2 – הצצה ראשונה לרחפן הזעיר החדש עם צילום ב-4K

0
0

לפנות בוקר השיקה חברת DJI דגם חדש מסדרת הרחפנים האולטרה קומפקטיים שלה – עדכון לרחפן ה-Mavic Mini עם כמה יכולות חדשות ושיפורים מעניינים.

הדגם החדש מביא עימו מספר חידושים חשובים מאד, ראשית המצלמה שופרה (עם עדשת 24 מ”מ צמצם f/2.8) וכעת מצלמת וידאו עד 4K ב-30 פריימים לשנייה ב-100 מגה ביט לשנייה (וסטילס עד 12 מגה פיקסל כולל RAW), מערכת השידור בין השלט לרחפן שודרגה לסטנדרד המקובל בשארק הרחפנים של החברה והיא מעתה OcuSync 2.0 האמינה והאיכותית בניגוד לדגם הקודם בו נעשה שימוש ב-WIFI בלבד. בנוסף יש אפשרות לזום 4X בצילום ב-1080p (או 2X אם תרצו איכות lossless גם ב-4K) וזמן הטיסה עומד על 31 דקות.

סרטון רשמי של DJI אודות ה-DJI Mini 2

מעבר לכל אלו שופרו עוד פרמטרים שונים כמו הטווח (10 ק”מ מקסימאלי במקום 4 למרות שבכל מקרה עבודה מעל טווח ראיה היא בעייתית בהרבה מקומות), מצבי Auto Exposure Bracketing וגם Triple Shot וגם העמידות ברוחות הודות לשיפור במנועים (שגם הופכים לשקטים יותר ומהירים יותר). כמובן שעם ה- OcuSync 2.0 מגיע גם שלט מעודכן וגדול יותר המזכיר במהותו את זה של ה- Mavic Air 2 (כולל כפתור return home).

משהו אחד שמאד חסר ברחפן הזעיר הזה הוא כל טכנולוגיית מניעת ההתנגשויות המתקדמת של DJI. דווקא ברחפן הזה המיועד למתחילים הייתה צריכה להיות מערכת מתקדמת למניעת הנתגשויות אבל כנראה משיקולי גודל פיזי/עלות אלו לא נכללו ברחפן. מעבר לכך לא תמצאו בדגם הזה גם אפשרויות מתקדמות כמו מעקב אחר עצמים הקיימות בחלק מהדגמים המתקדמים יותר של DJI. כמה מהביקורת גם העירו כי בניגוד לרחפנים המתקדמים יותר של החברה תמונות פנורמיות לא מחוברות יחד במצלמה אלא רק בעריכה.

ה-DJI Mini 2 – קטן, מהיר, שקט ובעל רזולוציה משופרת

DJI Mini 2

מחירו של ה-DJI Mini 2 יעמוד על כ-600 דולרים כחלק מ”קומבו” הכולל קיט עם 3 סוללות, מטען משולש, מארז ועוד כמה אביזרים (או 450 דולר לרחפן עצמו).

ברשת כבר הופיעו לא מעט סקירות וביקורות על ה-DJI Mini 2 הינה כמה דוגמאות:

B&H עם סקירה ראשונה אודות ה-DJI Mini 2

נינו מ-CineD עם מה שטוב ומה שפחות טוב ב-DJI Mini 2

CNET על הרחפן החדש

פיטר מקינון עם חבר על ה-DJI Mini 2

אדורמה עם ה-DJI Mini 2

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *