ראשי חדשות הכרזות מוצרים DJI Mavic Mini – כל מה שצריך לדעת

DJI Mavic Mini – כל מה שצריך לדעת

2
0

חברת DJI השיקה אתמול את הרחפן הקטן ביותר מתוצרתה – ה-DJI Mavic Mini. הרחפן החדש והזעיר מצטרף למשפחת ה-Mavic וניצב מעל רחפן ה-Spark ביכולותיו, הרחפן שהיה עד כה הקטן ביותר מבית DJI.

אמש השיקה חברת DJI את ה-Mavic Mini, זהו רחפן קטן במיוחד בעל רוטורים מתקפלים אשר רוחבו כשהו סגור אינו עולה על זה של מכשיר סלולארי גדול – בהחלט הישג מרשים לחברה. גם המשקל של הרחפן החדש יפתיע אתכם – רק 249 גרם (בארה”ב ומדינות נוספות ישנה הגבלה של 250 גרם שמעבר לה יש צורך ברישיון להטסה מה-FAA). מה שבאמת מפתיע הוא שלמרות הגודל הזעיר הזה הרחפן עצמו אמור לספק באופן רשמי כחצי שעה של טיסה לסוללה (בפועל תראו על פי הבדיקות של אלו שכבר ניסו למעלה מ-20 דקות – בהחלט מרשים לכלי כה זעיר). לא פחות מרשימה היא העובדה שהכלי מסוגל לעמוד יפה למדי גם ברוחות, לא עניין של מה בכך מכלי כה קטן וקל.

מבחינת יכולות צילום אנו רואים כאן מצלמה המיוצבת על גימבל 3 צירים (בניגוד ל-2 צירים ב-Spark) עם רזולוציה של 2.7K (יותר מה-1080p ב-Spark אבל פחות מרחפני ה-Mavic האחרים המצלמים ב-4K). אולי הדבר המרכזי שתרגישו בחסרונו בתחום הצילום הוא השליטה. לפחות בגרסת הקושחה הראשונית, השליטה בצילום מוגבלת מאד ואין כמעט יכולת לשנות הגדרות. הסיבה היא ש-DJI מכוונת את הרחפן לשוק המתחילים – אם תרצו רחפן point and shoot ולא כלי שנועד לצלמים מקצועיים, אם כי הוא בהחלט יכול לשמש כרחפן גיבוי במקרה שמשהו קורה לרחפן הראשי שלכם בזמן צילומים.

ה-DJI Mavic Mini – רחפן בגודל סלולארי

DJI Mavic Mini

לרחפן טווח של 4 ק”מ (אם כי ספק אם תטיסו אותו הרבה מעבר לקו הראיה), הוא עובד עם קונטרולר הדומה (אבל פשוט יותר) מאלו של רחפני ה-Mavic האחרים, השליטה בו קלה ונוחה מאד גם למתחילים אבל הוא חסר חלק גדול מהחיישנים הקיימים בדגמים המתקדמים יותר אז נדרשת מעט יותר תשומת לב בהטסה.

גם המחיר נועד להיות נגיש יחסית – בחו”ל הוא נמכר תמורת  $400 לגרסה הבסיסית ו-$500 לגרסת הקיט הכוללת שלוש סוללות ומטען המטעין את שלושתן יחד עם מגיני להבים.

סרטון של Aldryn Estacio מהאתר Flyt Path הסוקר 25 דברים שכדאי לדעת על הרחפן החדש

סרטון נוסף שלו המתייחס לכמה עזרים שימושיים אם כבר החלטתם לרכוש את הרחפן

מבט על ה-DJI Mavic Mini מנקודת מבט של צילום וידאו מקצועי של נינו מ-cinema5D

גם ל-iPhonedo יש מה לומר על ה-Mavic Mini

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

2 תגובות

  1. Avatar

    צוף

    16/11/2019 ב 5:03 PM

    נראה מדהים! מתי יגיע לארץ ומה יהיה המחיר בערך?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *