ראשי חדשות הכרזות מוצרים מנפרוטו משיקה דור שני לראשי ה-Nitrotech

מנפרוטו משיקה דור שני לראשי ה-Nitrotech

0
0

בתערוכת NAB 2019 שהסתיימה בסוף השבוע שעבר השיקה חברת מנפרוטו דור שני לראשי הוידאו מסדרת ה-Nitrotech עם שורה של שיפורים משמעותיים.

את סדרת ה-Nitrotech פגשנו כאן לראשונה לפני בדיוק שנתיים (ראו ידיעה). הייחוד של הסדרה הוא טכנולוגיה חדשה אותה פיתחה מנפרוטו המבוססת על בוכנה ועל כמות קטנה של חנקן הכלואה בתוך הראש. הבוכנה מאפשרת מנגנון counterbalance רציף במקום זה הפועל על קליקים הקיים ברוב הראשים המתקדמים הקיימים (ולעיתים נוטה להיות חזק או חלש מידי עבור קומבינציית מצלמה/עדשה וציוד עזר מסויימים). החידוש המרכזי בדור השני של הראשים נוגע לנוזל שבבוכנה אשר שופר וכעת אמור להגיב בצורה חלקה יותר ולאפשר תנועה טבעית יותר של הראש עצמו.

ה-Nitrotech 608 – ראש וידאו חדש ומשופר

Nitrotech 608

בדומה לשני הדגמים בסדרה הקודמת גם בסדרה החדשה ישנם שני דגמים – 608 ו-612 ואלו יחליפו את הדגמים הקודמים (N8 ו-N12). משקלי הנשיאה נותרו דומים למדי – 0-8 ק”ג בדגם ה-608 ו-4-12 ק”ג בדגם ה-612. מה שכן השתנה מלבד התנועה המשופרת הוא שידרוג ארגונומי של מערכת ה-counterbalance כמו גם הנעילה של הראש. מנפרוטו הוסיפה גריפ מגומי לאחיזה נוחה יותר בידיות, סימונים ברורים יותר שמאפשרים להבחין בקלות בין ידייות נעילה לידיות לשינוי החיכוך ומנפרוטו גם טוענת לשיפור פעולה בטמפרטורות נמוכות. אם אתם עובדים עם עזרים של מצלמות Arri גם שם תמצאו שיפור בדמות התאמה לחיבור בצד הראש.

מבחינת תמחור הראשים החדשים מגיעים במחיר מעט יותר גבוה (אם כי ההבדלים לא מאד משמעותיים), 450 דולר לדגם ה-608 ו-630 דולר לדגם ה-612.

אנו מקווים שיתאפשר לנו לבדוק את דגם ה-608 (כמו גם את סט הרגליים החדש התואם לו עליו הכריזה מנפרוטו עוד בשנה שעברה בתערוכת פוטוקינה.

סרטון מתערוכת NAB המציג את הראשים החדשים

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *