ראשי חדשות סוני מכריזה על הדור הבא של המצלמות הסלולאריות

סוני מכריזה על הדור הבא של המצלמות הסלולאריות

0
0

סוני חשפה מוקדם יותר היום את דור החיישנים העתידי הצפוי להגיע למצלמות סלולאריות בשנה הבאה. החיישנים החדשים כוללים לא רק רזולוציה גבוה בסטילס ואולטרה גבוהה בוידאו אלא לראשונה מערכת פוקוס מתקדמת אשר הייתה עד כה נחלתם של מצלמות חסרות מראה.

הכירו את ה-IMX230 EXMOR RS חיישן סלולארי (1/2.4 אינצ’) בעל רזולוציה של 21 מגה פיקסל ושורה של טכנולוגיות מתקדמות. החיישן אשר נחשף היום מאפשר צילום וידאו ברזולוציה אולטרה גבוהה (4K או 4096 על 2160 פיקסלים ו-1080p עד 60p), כוללת מערכת פוקוס המשולבת על החיישן עם לא פחות מ-192 נקודות פוקוס מבוססות פאזה (אידאלי לא רק לפוקוס מהיר בצילום סטילס אלא גם לפוקוס עוקב אחרי עצמים נעים בעת צילום וידאו).

192 נקודות פוקוס מבוססות פאזה על החיישן – לראשונה במצלמה סלולארית

Sony-IMX230-EXMOR-RS-AF

בנוסף שופרה יכולת ה-HDR המובנית של החיישן והיא מאפשרת מעתה צילום וידאו ב-HDR גם ברזולוציה גבוהה וצילום סטילס (דבר שלא היה קיים בחיישן הקודם של סוני). בתמונה התחתונה ניתן לראות הדגמה של תמונה מתוך סרטון וידאו ב-HDR מחיישן ישן יותר של סוני (משמאלי) ומולה דוגמא לאיכות התמונה המשופרת ב-HDR עם החיישן החדש (מימין).

עדיין חיישן קטן – IMX230

Sony-IMX230-EXMOR-RS

דיווחים המגיעים מן הרשת מדברים על כך שהחיישן החדש ישמש כנראה במכשיר ה-Xperia Z4 העתידי ובכל מקרה כנראה שלא נראה אותו בשום מכשיר לפני אמצע 2015, אבל מדובר בעוד צעד בתהליך המתמשך של שיפור המצלפונים על חשבון המצלמות המסורתיות.הדגמה של יכולות ה-HDR בוידאו – החיישן החדש מימיןSony-IMX230-EXMOR-RS-HDR

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *