ראשי חדשות Kickstarter Swivl – מצלמה בסיבוב

Swivl – מצלמה בסיבוב

4
0

Swivl הוא פרויקט חדש המפותח בימים אלו ונועד לאפשר לכל אחד לשלוט בסיבוב ובהטיה של כל מצלמה, טאבלט או אפילו מכשיר סלולארי בקלות ומרחוק. והוא ייתן לכם יכולת לצלם רצף תמונות בזוויות משתנות ולחברן לתמונת פנוראמה או סרטון Timelapse – הכל בלחיצת כפתור.

התקנים המאפשרים לסובב את המצלמה שלכם בצורה רובוטית צוברים תאוצה לאחרונה ברשת. אחרי ה-Astro, ה-Radian וה-SOLOSHOT מגיע ה-Swivl. המוצר פותח על ידי צוות מפתחים מחברת Satarii אשר השיקה מוצר בסיסי יותר ב-2010 וכעת רוצה לממן את פיתוחו של דגם מתקדם יותר.

ה-Swivl – לשלוט במצלמה מהטבלט

Swivel 1

אז מה יכול בעצם ה-Swivl לעשות? מסתבר שלא מעט – הינה רשימה חלקית:

  • מאפשר הצבה של מצלמה (כולל מצלמה רפלקסית), טאבלט או מכשיר סלולארי חכם (מבוסס אנדרואיד או iOS) על המתקן ושליטה בתנועה שלו בסיבוב (360 מעלות) ובהטיה (20 מעלות למעלה או למטה).
  • שליטה מתקדמת מאפשרת ל-Swivl לשמש כראש חצובה רובוטי מתקדם עבור מצלמות מכל הסוגים.
  • באמצעות אפליקציה ייעודית ניתן לשלוט ב-Swivl ובמצלמה עצמה בכדי לשנות הגדרות צילום (רגישות, חשיפה וכו’) ולקבוע צילום רצף תמונות עבור פנוראמה או Timelapse.
  • ה-Swivl יכול גם לשמש לצילום הרצאות, מצגות או סרטונים שיווקיים באמצעות שימוש בשלט רחוק חכם המזהה את מיקום הדובר ומשמש גם במיקרופון אלחוטי.
  • ה-Swivl מתאים לשימוש לתקשורת מרחוק באמצעות תוכנות כמו סקייפ (המשתמש יכול לנוע יחד עם המכשיר ולדמות שהוא נמצא בחדר – שימוש המוכר באנגלית כ-telepresence).

סרטון המציג את ה-Swivl ויכולותיו

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OQkuqeOW4BM[/youtube]

ל-Swivl תמיכה ב-WIFI וב-Bluetooth, הוא פועל על סוללות נטענות המספיקות ל-6 שעות עבודה רצופות וניתן לחבר אליו חשמל ישירות (AC) והוא מסוגל אף להטעין את המכשיר המחובר אליו (טאבלט או מכשיר נייד חכם).

מה מתחשק לכם לסובב היום?

Swivel 2

ה-Swivl יגיע בשתי גרסאות האחת לבנה אשר איננה כוללת שלט רחוק/מיקרופון אלחוטי והשנייה כסופה אשר כוללת גם את השלט. המחיר – בין 100 ל-150 דולר בהתאם לגרסה.

טיימלפס או פנוראמה – הכל בלחיצת כפתור

Swivel 3

הימים הספורים בהם ה-Swivl הספיק להופיע באתר kickstarter הוא זכה לקרוב ל-60 אלף דולר בהזמנות ולסיקור נרחב בתקשורת העולמית וכפי הנראה צפוי לו עתיד מוצלח למדי אם לשפוט לפי הביקוש.

ואפשר גם לדבר עם האישה מחו”ל ולחשוב שאתה בבית

Swivel 4

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

4 תגובות

  1. Avatar

    vivael

    15/12/2012 ב 5:34 PM

    עשיית כסף משוטויות,גם להזיז את היד אסור לנו,עוד מעט ולא נצא לרחוב לצלם,מה נגמר??_:)

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    15/12/2012 ב 8:39 PM

    אני חושש שלא הבנת כלל מה המוצר ולמה הוא נועד…

    השב

  3. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    05/05/2013 ב 1:17 PM

    האם יש להם מרכז שירות בארץ?

    השב

  4. Avatar

    עידו גנוט

    05/05/2013 ב 3:09 PM

    מרכז שירות!? המוצר בקושי נמכר בחו”ל וספק רב אם מישהו חושב אפילו לייבא אותו רשמית ארצה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *