ראשי חדשות אתר פיקסלים חמים – כל מה שחם ב-MegaPixel

פיקסלים חמים – כל מה שחם ב-MegaPixel

1
0

אנו גאים במיוחד להכריז היום על מערכת חדשה באתר אשר מרכזת בעמוד אחד את כל מה שחם וחשוב ב-MegaPixel. יותר לא תפספסו תגובה או ידיעה חשובה באתר והכל במרחק לחיצת כפתור.

המערכת החדשה אותה פיתחנו ומכונה פיקסלים חמים (לשונית “פיקסלים” בחלק העליון של כל עמוד באתר) מכילה למעשה שלוש מערכות נפרדות:

  • מערכת דירוג האייטמים הפופולאריים באתר – מערכת זו מחשבת באופן אוטומטי את מספר הצפיות של אייטמים בפרק זמן שנקבע מראש (כשבוע לערך) ומציגה את 10 האייטמים הפופולאריים ביותר.
  • אייטמים אחרונים – מערכת המציגה את 10 האייטמים האחרונים באתר מכל הערוצים (עד כה הוצגו בחלק העליון בעמוד הראשי 4 אייטמים בלבד ועוד מספר אייטמים באזורים שונים אחרים בעמוד לפי ערוצים).
  • תגובות אחרונות – מערכת המציגה את התגובות האחרונות מכל עמודי התוכן באתר (למעט הפורומים להם מערכת נפרדת בעמוד הראשי). עד כה לא היה ניתן לראות אילו תגובות מופיעות לאייטמים מבלי להיכנס אליהם בפועל – כעת ניתן לראות זאת בקלות.

מערכת פיקסלים חמים – כל מה שקורה באתר בעמוד אחד

Hot pixels megapixel

המערכת החדשה הינה חלק מפרויקט פיתוח מקיף עליו אנו עובדים בימים אלו וכולל שיפורים ושינויים רבים נוספים אשר צפויים בשבועות ובחודשים הבאים. אם גם לכם יש רעיונות למערכות חדשות ושיפורים למערכות קיימות באתר נשמח לשמוע על כך בשרשור המיוחד אשר נפתח לשם כך בפורום.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

תגובה אחת

  1. Avatar

    Eעדן

    23/07/2012 ב 8:33 PM

    פשוט כל הכבוד.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *