ראשי מגזין אתר עדכון: מגה פיקסל עבר לשרת חדש ועוד שינויים (ינואר 2020)

עדכון: מגה פיקסל עבר לשרת חדש ועוד שינויים (ינואר 2020)

0
0

שנת 2020 נפתחה זה מכבר ואנו רוצים לעדכן אודות שורה של שינויים שהתרחשו וצפויים להתרחש בתקופה הקרובה ונוגעים לאתר ולמספר נושאים נוספים.

נפתח בידיעה משמחת – לפני מספר שעות הושלם בהצלחה המעבר של האתר לשרת חדש (גם האתר LensVid זכה לשרת חדש), אנו מקווים כי השרת החדש יביא לסופם שורה של בעיות בהן נתקלו חלק מן הגולשים עד כה בעת התחברות לשרת הישן וגם ישפר את מהירות החיבור (ויוסיף שורה של עדכוני אבטחה ועדכונים הכרחיים נוספים).

שינוי משמעותי שהתרחש מאחורי הקלעים בשבועות האחרונים נוגע לניהול האתר. קצת רקע ברשותכם. מגה פיקסל הוקם (בנייתו החלה) במחצית השנייה של שנת 2009 והוא הושק בפועל בראשית שנת 2010 (האתר יחגוג בקרוב יום הולדת עשירי לפעולתו!). האתר הוקם כשיתוף פעולה של כותב שורות אלו עם צלם העיתונות דאז אופיר אילוז. בשבועות האחרונים סוכם כי אופיר יעזוב את תפקידו באתר וכותב שורות אלו יהיה מעתה הבעלים הבלעדי של האתר ואחראי על ניהולו השוטף.

מה הלאה? בימים אלו מפותחת גרסה חדשה לאתר LensVid (אשר לא זכה לשדרוג משמעותי מאז הושק ב-2013), בנוסף אנו מקווים כי בקרוב נוכל לספק עדכונים מעניינים בנוגע לסטודיו שלנו ויש עוד מספר תוכניות בקנה.

בנתיים אנו מאחלים לכם שנה אזרחית שמחה ופרודוקטיבית ואנו מבטיחים שנמשיך לעדכן אתכם בכל מה שחדש בעולם הצילום.

מגה פיקסל עדכונים לשנת 2020

megapixel Logo Final 2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *