ראשי חדשות Manfrotto L Bracket: צילום אנכי בקלות

Manfrotto L Bracket: צילום אנכי בקלות

7
0

תמיד רציתם לעבור בין מצב צילום אופקי לאנכי מבלי לשנות את הפריים? חברת Manfrotto הכריזה בשבוע שעבר על מוצר חדש בשם Manfrotto L Bracket אשר נועד לאפשר לכם לעבור מצב צילום ולשמור על הפריים באופן קל ופשוט.

ההתקן החדש בצורת L עשוי מגנזיום, נועד להתאים לכל סוג מצלמה ובנוי לשאת משקל כבד תוך שהוא עצמו נותר קל ודק. את השימוש בו מציגים ב- Manfrotto בסרטון הרשמי הבא:

[vimeo]https://vimeo.com/32141196[/vimeo]

כפי שניתן לראות בסרטון לאחר פעולת קיבוע ראשונית ה- L Bracket מאפשר להפוך את המצלמה ולהשאיר את העדשה בדיוק באותה הנקודה. החיסרון המרכזי של הפיתרון לטעמנו הוא שהוא מחייב לפתוח את החצובה, להוציא את ה- L Bracket עם המצלמה ולהפוך אותה בכל פעם שאנו רוצים לשנות זווית. לא פעולה אשר נראית על פניה אינטואיטיבית ומהירה במיוחד.

בשוק קיימים גם פתרונות אחרים המאפשרים שינוי זווית מהיר יותר תוך שמירה על הפריים דוגמת ה-Yuri Arcurs SteadyPod (סרטון המציג את ה-SteadyPod ניתן למצוא בידיעה הבאה). החיסרון של פיתרון זה הוא המחיר הגבוה – פי כמה מה-L Bracket של Manfrotto.

גרסאות שונות של ה-Manfrotto L Bracket

Manfrotto L Bracket

ה-L Bracket מגיע בשלושה גדלים שונים, ומחברת ABS יבואנית Manfrotto לישראל נמסר לנו כי והוא צפוי להגיע ארצה באמצע חודש דצמבר ומחירו יעמוד על כ-650 ש”ח.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

7 תגובות

  1. Avatar

    yitzy

    20/11/2011 ב 10:06 PM

    שתי החברות הגדולות בתחום הם Kirk וRRS
    שמייצרות L Brackets מותאמות למצלמה

    הייתרון של המנפרוטו החדש זה שהוא אוניברסלי
    אבל הוא דורש חישובים והתקנות לפני השימוש,
    והוא לא נראה נח ל’הדבקה’ על המצלמה, לשימוש יומיומי גם ללא חצובה…

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    20/11/2011 ב 11:27 PM

    אאל”ט הפתרונות שלהם גם מאד מאד יקרים.
    ה-Yuri Arcurs SteadyPod אמנם יותר יקר מהפיתרון של מנפרוטו (בערך 500 דולר פלוס מינוס) אבל על פניו הוא הרבה יותר אינטואיטיבי.

    כל אחד יבחר על פי צרכיו ובעיקר תקציבו – לא כולם מוכנים לשים סכומים גבוהים על ראש חצובה ייעודי.

    השב

  3. Avatar

    Dave

    21/11/2011 ב 8:49 PM

    על חישוב של 650 ש”ח בדולרים, הפתרונות של RRS וKirk גם זולים יותר וגם בטוח איכותיים יותר. מרכיב על המצלמה ושוכח. זה נראה הרבה יותר מסיבי ולא נח בשימוש ידני. וחוץ מזה זה בטח מצריך פלטה/ראש ספציפי של מנפרוטו ולא את סטנדרט ארכא.

    השב

  4. Avatar

    עידו גנוט

    21/11/2011 ב 9:31 PM

    אני באמת לא מכיר את הפתרון שאתה מדבר עליו. דווקא אחד הדברים החיוביים בפתרון של מנפרוטו הוא שהוא די קומפקטי ודק ולא ספציפי למצלמה. אני לא יודע אם הוא מצריך פלטה של מנפרוטו או לא – נדמה לי שהמוצר השני שדיברתי עליו מתאים לכל דבר אבל הוא עולה כ-500 דולר שזה הרבה מעבר.

    השב

  5. Avatar

    Dave

    22/11/2011 ב 12:39 AM

    אז כדאי שתעשה היכרות עם שתי החברות הטובות ביותר בתחום..
    וביחס אליהם, המנפרוטו נראה הרבה יותר עבה. בנוסף לכך ככל שיש בו יותר חלקים כך גדל הסיכוי לתזוזות וחוסר ביציבות בזמן החשיפה.

    https://www.kirkphoto.com/
    https://reallyrightstuff.com

    קירק גם נמכרים בB&H.
    ואין לי שום קשר עסקי לחברות הללו.

    השב

  6. Avatar

    צלם

    22/11/2011 ב 2:11 AM

    נראה גדול מגושם וכבד יחסית ל L Brackets של RRS וKirk שמותאמים באופן מושלם למצלמה ועשויים ממקשה אחת של אלומיניום קל, חזק ואיכותי. הם גם תואמים Arca Swiss כך שאפשר לחברם למגוון גדול של ראשים איכותיים (שלהם או של חברות אחרות כמו Markins או אפילו Benro). לפי איך שזה נראה הBracket של מנפרוטו מתאים רק לראשים של מנפרוטו.

    השב

  7. Avatar

    עידו גנוט

    22/11/2011 ב 2:29 AM

    תמיד שמח להכיר חברות חדשות.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *