ראשי חדשות מנפרוטו משיקה את ה-504X ראש וידאו מתקדם חדש

מנפרוטו משיקה את ה-504X ראש וידאו מתקדם חדש

0
0

בשנה שעברה השיקה מנפרוטו את סדרת הראשים הגבוהה המשודרגת שלה (דגמי ה-Nitrotech 608/612) ורגליים נפתחות במהירות (דגמי ה-635/645 עם רגליים רגילות או כפולות) כעת משיקה החברה ראש חדש שישב מעט מתחת לסדרה הקיית עם מספר הבדלים.

במשך שנים היו ראשי ה-504HD בין הפופולאריים ביותר בראשי הוידאו של החברה. הם הגיעו בתצורת חצי כדור (half ball) של 75 מ”מ (דבר שהיווה מקור לתלונות מתמשכות מצד כל מי שרצה להשתמש בראש על סליידר/מנוף וכו’) והיו מסוגלים לשאת משקל על עד 7.5 ק”ג. במנפרוטו החליטו שהגיע הזמן לעדכן והשיקו מוקדם יותר השבוע ראש חדש בשם 504X שמאפשר נשיאה כמעט כפולה (עד כ-12 ק”ג) והוא בעל מבנה עם בסיס שטוח (אם תרצו half ball ניתן לרכוש רגליים עם מתאם). הוא פועל בטווח טמפרטורה יותר גדול מקודמו (בעיקר בקור), מאפשר חיבור עזרים בצורה נוחה יותר (בחיבור הידית הלא שמיש בצד הראש – אידאלי אם יש לכם זרועות של מנפרוטו עם מנגנון אנטי-סיבוב) ושוקל 2 ק”ג בלבד. הפלטה אמורה להיות נוחה יותר לשליפה מהצד ומנגנון ה-pan שונה לחלוטין מהדגם הישן ומזכיר מאד את ה-Nitrotech ונמצא בבסיס.

ה-504X – עדכון מתבקש

Manfrotto 504X

ה-504X כולל גם מנגנון תנועה חדש לגמרי שעל פי החברה אמור לאפשר תנועה חלקה יותר וכולל גם counter-balance עם 4 דרגות עד 6.5 ק”ג (זה אחד ההבדלים בינו לבין סדרת ה-Nitrotech אגב הכוללת מנגנון counter-balance רציף). בראש החדש גם bubble level מואר במיקום נוח יותר – בהחלט שיפור לעומת הדור הקודם.

מבחינת מחיר ה-504X ניצב מעט מתחת ל-608 (שימו לב שה-608 אולי מאפשר counter balance משופר ועוד כמה הבדלים ארגונומיים אבל מסוגל לשאת משקל נמוך יותר אז הבחירה היא יותר על פי צרכי המשתמש ופחות עניין של מחיר), באשר למחיר – ה-504X נמכר בחו”ל תמורת כ-400 דולר (ובקיט עם סט רגליים המחיר מגיע גם ל-1000 דולר ויותר – תלוי בדגם).

סרטון רשמי של מנפרוטו על ה-504X

ידידנו מ-DIYPhotography הספיקו כבר לשחק עם הראש ורגלי ה-645 ופרסמו ביקורת (נראה אם תזהו את מקום הצילום של כמה מקטעי הוידאו בסרטון)

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *