ראשי חדשות סניו eneloop – בגרסה חדשה ומשופרת

סניו eneloop – בגרסה חדשה ומשופרת

0
0

חברת סניו הכריזה בראשית החודש על גרסה חדשה של סוללות ה- eneloop שלה אשר מסוגלות לשמור על הטענתן לתקופה של עד 5 שנים. כמו כן מאפשרות הסוללות החדשות 20% יותר מחזורי טעינה.

מאז שנת 2005 אז הכריזה סניו (כיום חלק מחברת פנסוניק) על ליין סוללות ה-eneloop זכו האחרונות למקום חם בתיקיהם של צלמים רבים ברחבי העולם. כעת מכריזה סניו על דור חדש של סוללות AA ו-AAA (כמו גם סוללות C ו-D גדולות) המסוגלים לשמור על 70% מטען גם אחרי 5 שנים באחסון (סוללות nickel-metal פשוטות עשויות לאבד אחוז ניכר ממטענן כבר אחרי מספר שבועות) ולא פחות חשוב מאפשרות עד 1800 מחזורי טעינה (לעומת 1500 בדור הקודם).

דור חדש ומשופר – eneloop

Sanyo enloop 2

הסוללות החדשות מגיעות בעוצמות משתנות, בהתאם לסוג:

  • AAA-size: 750mAh.
  • AA-size: 1900mAh.
  • C-size: 3000mAh.
  • D-size: 5700mAh.

הסוללות מגיעות 90% טעונות מן המפעל על פי סניו וזאת באנרגיה סולארית בלבד – אגב החברה הכריזה גם על מטען סולארי לסוללות למעוניינים.

מחזיקות גם אחרי 5 שנים באחסון

Sanyo after 5 years

למי שסוללות AA בעוצמה של 1900mAh אינן מספיקות נזכיר כי אנו היינו הראשונים לדווח על סוללות ה-eneloop XX השחורות של החברה בשנה שעברה המסוגלות לספק 2500mAh. דור הסוללות הלבנות החדשות צפוי להגיע לשווקים (בתחילה כנראה ביפן) באמצע חודש נובמבר. למי שמעוניין לברר האם הסוללה שרכש הינה מן הדור החדש (הסוללות זהות במראה לדור הקודם) קוד המוצר הינו HR-3UTGB-4 (עבור מארז של 4 סוללות). מחיר אין בשלב זה אך הוא לא צפוי להיות גבוה משמעותית מן הדור הנוכחי.

כך זה עובד – eneloop

Sanyo enloop 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *