ראשי חדשות בלעדי: סנדיסק מכריזה על כרטיס WIFI ושלל מוצרים נוספים

בלעדי: סנדיסק מכריזה על כרטיס WIFI ושלל מוצרים נוספים

0
0

אנו גאים לפרסם לראשונה בעולם מידע אודות ליין מוצרים חדש של חברת סנדיסק אשר יוכרז בזמן הקרוב הכולל כרטיס זיכרון מסוג SDXC בעל מהירות גבוהה במיוחד, התקן אחסון ייחודי לתמונות וסרטונים אשר אמור להיות עמיד במיוחד לאורך זמן ומה שנראה בעיננו כגולת הכותרת – כרטיס זיכרון בעלת יכולות WIFI מובנות.

אף שהמידע הרשמי שהגיע לידנו עודנו ראשוני ולא מעט פרטים עודם חסרים או לא ברורים, מספר דברים ניתן למסור כבר עתה לגבי המוצרים עליהם תכריז חברת סנדיסק:

SanDisk Memory Vaultמעין “כספת זיכרונות” כפי שמכנים אותה בחברת סנדיסק המבוססת על זיכרונות פלאש (טכנולוגיה דומה לזו המשולבת בכונני SSD). ההתקן יכיל 8 ג’יגבייט או 16 ג’יגבייט של זיכרון והוא משלב טכנולוגיה אותה מכנה סנדיסק Chronolock ואמורה, לדבריה, לספק לצלמים שקט נפשי לטווח ארוך במיוחד (עד 100 שנה) של אחסון מידע. המחיר ינוע בין 60 ל-100 דולר בהתאם לנפח.

SanDisk Memory Vault

 

SanDisk Extreme Pro SDXCכרטיס ה-SDXC המהיר בעולם (יחד עם ה-Delkin Elite 633 SDXC עליו דיווחנו כאן לא מזמן). הכרטיס מגיע בנפחים של 8-64 ג’יגבייט ומהירותו עומדת על 95 מגה בייט לשנייה (Class 10) והוא תומך בתקן UHS-I (הסברים על התקנים השונים של כרטיסי זיכרון למצלמות ניתן למצוא במדריך המלא לכרטיסי זיכרון). המחיר לדגם ה-8 גי’גבייט יעמוד על 120 דולר (אין פרטים בשלב זה על מחיריהם של הכרטיסים בנפחים האחרים, אך כרטיסי SDXC עודם יקרים יחסית לכרטיסי SDHC בנפח מקביל).

SanDisk Extreme Pro SDXC

SanDisk Eye-Fi Wirelessכרטיס SDHC בעל יכולות אלחוטיות מובנות המאפשרות לו לשדר תמונות מן המצלמה אל המחשב. בשלב זה לא פרסמה עדיין חברת סנדיסק פרטים נוספים על צורת העבודה של הכרטיס או מחירו, אך הוא צפוי להגיע בנפחים של 4 או 8 ג’יגבייט ויתמוך ב-Class 4.

Sandisk EYE Fi

ה- SanDisk Eye-Fi Wireless הוא תוצר של שיתוף פעולה של חברת סנדיסק עם חברת Eye-Fi – עניין הנראה על פניו מפתיע וזאת משום שחברת סנדיסק הינה שותפה של חברת טושיבה אשר מנסה לקדם בעצמה תקן אלחוטי לכרטיסי זיכרון המכונה FlashAir וצפויה לחשוף כרטיסים ראשונים כאלו בראשית השנה הבאה כפי שדיווחנו כאן לאחרונה.

אנו עוסקים כעת בניסיון לברר פרטים נוספים בנוגע למוצרים החדשים ונעדכן אם וכאשר נקבלם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *