ראשי חדשות Wacom Cintiq 24HD – הלוח הגרפי המתקדם בעולם

Wacom Cintiq 24HD – הלוח הגרפי המתקדם בעולם

0
0

חברת Wacom שולטת בשוק הלוחות הדיגיטליים כבר שנים רבות ואמש הכריזה על הדגם החדש והמתקדם ביותר שלה עד כה האמור לשרת מעצבים, מאיירים אך גם גרפיקאים וצלמים – כל עוד הפרוטה מצויה בכיסם לפחות.

סדרת ה-Cintiq של חברת Wacom נחשבת מזה לא מעט שנים לדובדבן שבקצפת כשמדובר בעזרים למאיירים ומעצבים גרפיים אך גם לחלומם הרטוב של לא מעט צלמים חובבי פוטושופ. בשונה מלוחות דיגיטליים אחרים ומן הסדרות הנמוכות יותר של חברת Wacom כולל סדרת ה-Intuos המקצועית, מתאפיינת סדרת ה-Cintiq במסך מגע הכולל בתוכו את מערכת העט הדיגיטלי של חברת Wacom (בסדרות האחרות של החברה ובמרבית הלוחות הדיגיטליים בשוק בכלל רואה המשתמש את תנועת העט באמצעות הסמן על מסך המחשב בדומה לשימוש בעכבר).

Cintiq 24HD – הלוח הגרפי המתקדם בעולם

Wacom Cintiq 24HD 2

עד כה הגיעה הגרסה הגדולה ביותר של ה-Cintiq בגודל 21.3 אינצ’ וברזולוציה של 1600 על 1200 פיקסלים. הגרסה החדשה מביאה עימה מסך מובנה חדש בגודל 24 אינצ’ בעל רזולוציה של 1920 על 1200 פיקסלים. המסך עצמו רוחבי (יחס של 16:10), בעל Adobe RGB color gamut של 92%, ומבוסס על פאנל H-IPS איכותי המשולב בטכנולוגיה של Wacom בעלת 2048 דרגות לחץ.

Cintiq 24HD – בעל מסך 24 אינצ’ H-IPS

Wacom Cintiq 24HD 3

ה-Cintiq 24HD הוא ללא ספק מפלצת. משקלו מגיע לכמעט 30 ק”ג, לא מעט מהם קשורים בבסיס המסך המתקדם אותו פיתחה חברת Wacom ומאפשר גמישות רבה ושימוש במגוון תנוחות עבודה. למסך חיבורי DVI ו-DisplayPort כמו גם חיבור USB – כל אלו משולבים בבסיס המסך בכדי למנוע הפרעה לתנועת המסך ולאפשר מראה אסתטי יותר. על פני המסך משולבים כפתורי שליטה רבים המאפשרים ביצוע מגוון פעולות (רובן המוחלט ניתנות להתאמה אישית באמצעות הדרייבר של חברת Wacom).

Cintiq 24HD – בעל אפשרויות כיוונון מתקדמות

Wacom Cintiq 24HD 1jpg

סרטון המדגים כמה מתכונותיו של ה-Cintiq 24HD:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=79SdxuA1WjY&feature=player_embedded[/youtube]

כל התכונות המתקדמות הללו מגיעות כמובן עם תג מחיר וזה צפוי לעמוד על לא פחות מ-2500 דולר בארה”ב. מצד שני עבור מקצוענים אשר מוכנים להכניס את היד עמוק לכיס מדובר בקפיצת מדרגה של ממש ביחס לדור הנוכחי.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *