ראשי חדשות הצצה ראשונה אל ה-Wacom MobileStudio Pro

הצצה ראשונה אל ה-Wacom MobileStudio Pro

0
1

אנחנו עושים היום הפוגה קצרה מהסיקור המקיף שלנו בעקבות תערוכת פוטוקינה (הוא עוד יחזור אחרי יום כיפור – לא לדאוג יש לנו עוד הרבה תוכן מעניין לשתף). לפני מספר ימים הכריזה חברת Wacom היפנית על דור שני של טאבלטים המבוססים על טכנולוגיית העט הדיגיטלית המתקדמת שלה. הדור השני מכונה Wacom MobileStudio Pro והוא כולל שורה של שיפורים משמעותיים.

לפני מספר שנים הכריזה Wacom על ה-Cintiq Companion עם חלונות 8 ומסך מגע עם יכולת ציור מתקדמת בדומה ללוח ה-Cintiq אשר מתחבר למחשב – ההבדל מדובר במכשיר העומד בפני עצמו וניתן להשתמש בו בלי מחשב (אך כמובן לחבר אותו למחשב הנייד או השולחני כשמגיעים למשרד או לבית להמשך עבודה.

כעת משדרגת Wacom את הטאבלט העצמאי לדור חדש המגיע בשתי גרסאות – 13 או 16 אינצ’ – עם חלונות 10 כמובן ומפרט עדכני הכולל בראש ובראשונה עט חדש בעל 8192 דרגות לחץ (פי 4 מבעבר – גם אז אגב היה מדובר בנתון מרשים), lag נמוך עוד יותר (אחד הדברים המפריעים ביותר בשימוש בעט דיגיטלי הוא lag – כפי שניתן לראות בסרטון בהמשך Wacom עשו עבודה מעולה בתחום זה) ורמת דיוק גבוהה יותר.

עוד תכונות בדור החדש:

  • מסך – כאמור 13 או 16 אינצ’ ברזולוציות של 2.5K או 4K בהתאמה.
  • מעבדים –  Intel Core-i5 או  Intel Core-i7 (ניתן לבחור ישנם מספר תתי דגמים).
  • אחסון – 64GB-512GB (כנ”ל ניתן לבחור).
  • כרטיס מסך – Nvidia Quadro M600M processor with 2GB או Nvidia Quadro M1000M.
  • מצלמה – בדגמים היקרים יותר משולבת מצלמת ה-Intel RealSense 3D שיכולה לסרוק עצמים תלת מימדיים.
  • חיבורים – 3 חיבורי USB C.
  • מחיר – 1500-2500 דולר תלוי בקונפיגורציה.

יש לא מעט מוצרים שרוכש של הטאבלט החדש ירצה להוסיף – בראשם מקלדת חיצונית אלחוטית אבל גם חיבורים שיאפשרו עבודה מול המחשב ומעמד כלשהו לא יזיקו.

סרטון התנסות ראשונית (מאד) עם ה-Wacom MobileStudio Pro

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *