ראשי חדשות הכרזות מוצרים Midnight Shot NV-1 – מצלמה קומפקטית לצילום לילה

Midnight Shot NV-1 – מצלמה קומפקטית לצילום לילה

1
0

צילום לילה בכלל וצילום אינפרה אדום בפרט אינם עניין חדש. אך עד כה הם נטו להיות מורכבים יחסית או יקרים. כאן נכנסת לתמונה מצלמה קומפקטית וזולה המתיימרת לאפשר צילום אינפרה אדום המסוגל לספק תמונה גם בתנאי חושך מוחלט.

ה-Midnight Shot NV-1 היא מצלמת 5 מגה פיקסל קומפקטית בעלת נתונים בסיסיים למדי ועדשה קבועה. הנתון המעניין היחידי במצלמה זו הוא יכולתה לצלם בתנאי תאורה נמוכים ביותר (או אם להאמין לאתר thinkgeek המוכר את המצלמה הג’נרית – גם בתנאים של חשיכה מוחלטת).

דוגמא לתוצאות צילום עם ובלי מצב הלילה של ה-Midnight Shot NV-1 (קרדיט: thinkgeek.com)

Night vision IR camera

המצלמה פועלת בשני מצבים שונים – מצב צילום יום (בו אין היא שונה ממצלמות קומפקטיות בסיסיות אחרות) ומצב צילום לילה בו הפילטר האינפרה אדום המכסה לרוב את החיישן מוסט ופלאש אינפרה אדום, בלתי נראה לעין האנושית, מאיר את הסביבה והמצלמה מצלמת תמונה.

מצלמת ה-Midnight Shot NV-1  (קרדיט: thinkgeek.com)

Night vision IR camera camera

ישנם משטחים החדירים כך מסתבר לאור אינפרה אדום דוגמת נייר או בד דק אך מחזירים אור נראה כך שניתן להגיע באמצעות המצלמה לתוצאות מעניינות.

ה-Midnight Shot NV-1 מזכירה במשהו את ה-5000T של חברת neingrenze האלמונית – גם היא מצלמה קומפקטית בסיסית עם “טוויסט” – עדשת Tilt-Shift המאפשרת כמה יכולות חביבות למדי.

מחירו של הצעצוע המשעשע עומד על כ-150 דולרים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

תגובה אחת

  1. Avatar

    arikbalt

    29/05/2011 ב 8:38 PM

    מעניין לנסות אותה .
    מי מייבא אותה לארץ?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *