ראשי חדשות הכרזות מוצרים פנטקס: Optio S1 – קומפקטית מעוצבת

פנטקס: Optio S1 – קומפקטית מעוצבת

0
0

פנטקס הכריזה אמש על מצלמה קומפקטית מעוצבת הנושאת את השם Optio S1. בעידן בו “פיצ’רים” (וגימיקים) הם שם המשחק בעולם הצילום מעניין לראות איך גם הסטייל תופס מקום מרכזי.

בתקופה האחרונה התרגלנו להכרזות מסיביות של מצלמות קומפקטיות (פוג’יפילם היא כנראה השיאנית של 2011 עם לא פחות מ-26 דגמים חדשים) ולכן מעט מפתיע לראות את פנטקס מכריזה אמש על מצלמה קומפקטית אחת בלבד.

מזה זמן אנו מתלוננים על כמות המצלמות הקומפקטיות המוכרזות על ידי החברות השונות בכל שנה – רובן דומות מאד זו לזו. במובן זה דווקא לחברה קטנה (יחסית) דוגמת פנטקס יכולת לבנות ליין מוצרים ממוקד ומצומצם יותר אשר לא יבלבל את הצרכן (עניין המאפיין מאד כמה מן היצרניות הבולטות בשנים האחרונות).

ה-Optio S1 איננה מכילה חידושים מסעירים היא כוללת חיישן CCD בן 14 מגה פיקסל, מסך 2.7 אינצ’ ברזולוציה סטנדרטית, זום  5X (או 28-140 מ”מ אקוויולנטי ב-35 מ”מ) ויכולת צילום וידאו ברזולוציה גבוהה (720p).

את המפרט המלא של ה-Optio S1 ניתן למצוא במערכת המפרטים של האתר. מחירה של המצלמה צפוי לעמוד על כ-200 דולרים בארה”ב.

ה-Optio S1 – פשוטה ומסוגננת

Optio S1 front side

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *