ראשי מבזקים הדור הבא של מצלמות קנון המקצועיות: רזולוציה גבוהה ומסך מגע ענק

הדור הבא של מצלמות קנון המקצועיות: רזולוציה גבוהה ומסך מגע ענק

1
0

עוד ועוד פרטים מתבררים על הדור הבא של המצלמות המקצועיות מבית קנון. המידע האחרון שדלף (לכאורה) לרשת מגלה לנו כי המצלמה הבאה מסדרת ה-EOS-1 המתקדמת צפויה לכלול מלבד חיישן חדש מרובה פיקסלים גם מסך חדש וגדול במיוחד.

על פי מידע המתפרסם היום באתר canonrumors נראה כי קנון בוחנת מספר אבות טיפוס של מצלמות מקצועיות חדשות כאשר לפחות אחת מהן כוללת מסך 3.5 אינצ’ ענק עם יכולות רב מגע (multi-touch).

בכל הנוגע לחיישן – המספרים ממשיכים לעמוד על 39 או 44 מגה פיקסל כאשר נזכיר גם כי בעבר דובר על כך שקנון בוחנת בנוסף גם חיישן ברזולוציה סופר גבוהה של מעל 70 מגה פיקסל – איזה חיישן ייבחר לבסוף לא ברור כרגע.

בכל הנוגע לתאריך ההשקה של המצלמה העדיית, נראה כי לפחות חלק מן המקורות מדברים על כך כי אפשר ושום מצלמה חדשה לא תוכרז על ידי קנון השנה. לחילופין אפשר וקנון תעשה מה שעשתה עם מצלמת ה-1D-X ותכריז עליה כמצלמה שתגיע לשוק בעוד כחצי שנה לערך (לא מהלך פופולארי במיוחד בלשון המעטה בקרב קהל היעד הפוטנציאלי).

1D-X של קנון – הדור הבא יגיע עם מסך מגע גדול במיוחד?

Canon EOS 1D X back

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

תגובה אחת

  1. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    30/09/2013 ב 7:23 AM

    לא בlg
    אבל בניקון d800 יש

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *