ראשי מבזקים הכרזות קנון: באפריל 2013 צפוי עדכון קושחה חשוב עבור ה-5D Mark III

קנון: באפריל 2013 צפוי עדכון קושחה חשוב עבור ה-5D Mark III

0
0

חברת קנון פרסמה אמש הודעה בדבר עדכון קושחה משמעותי הצפוי במחצית הראשונה של שנת 2013 ויביא עימו שני שינויים חשובים למצלמת ה-EOS 5D Mark III:

  • Uncompressed HDMI Output – תמיכה בהוצאת וידאו בלתי דחוס (YCbCr 4:2:2, 8 bit – בדומה לדגמי ה-D800/D4 של ניקון), יכולת בעלת חשיבות עבור צלמי וידאו מקצועיים וגופי תקשורת והפקה. הדבר יאפשר בין השאר הוצאה של הוידאו למוניטור חיצוני לצפיה באיכות מקור בזמן הצילום.
  • יכולות פוקוס אוטומטי משופרות – בדומה לעדכון הקושחה עבור מצלמת ה-1D X של קנון אותו פרסמנו לאחרונה גם מצלמת ה-5D MKIII תזכה בעקבות העדכון החדש לרגישות פוקוס משופרת – עד f/8. הדבר משמעותי במיוחד בעת שימוש בעדשות טלפוטו עם מכפילים (כמו למשל בעדשת ה-200-400 מ”מ העתידית של קנון המשלבת מכפיל מובנה, אשר אבטיפוס שלה הוצג לאחרונה גם בתערוכת פוטוקינה).

הקנון 5D Mark III – שדרוג קושחה צפוי בשנה הבאה

Canon 5D MARK III

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *