ראשי חדשות פוטוקינה 2012: לייקה, ראיון עם מנהלת ליין ה-X

פוטוקינה 2012: לייקה, ראיון עם מנהלת ליין ה-X

אנו שמחים לפרסם היום את השלישי מתוך שורה ארוכה של ראיונות וידאו אותם קיימנו במסגרת תערוכת פוטוקינה 2012 אשר הסתיימה בחודש שעבר והראיון השני מתוך ארבעה אותו קיימנו עם נציגי חברת לייקה. הראיון הנוכחי נערך עם אחת הנשים הבכירות בחברת לייקה ומהבולטות בתעשיית הצילום בכלל – מייקי הרברטס, מנהלת ליין מצלמות ה-X של חברת לייקה.

בחודש שעבר פרסמנו את הראיון הראשון אותו קיימנו עם מר מר סטפן שולץ – מנהל תחום הצילום המקצועי בחברת לייקה, הערב אנו מפרסמים את הראיון השני בסדרה אשר נערך עם מייקי הרברטס (Maike Harberts) המנהלת כיום את ליין מצלמות ה-X הקומפקטיות המתקדמות של לייקה. מייקי ניהלה עד לא מזמן את ליין ה-S המקצועי (והייתה אחראית בין השאר לפיתוח ה-S2) והיא עצמה צלמת מקצועית ומנוסה אשר עובדת בתעשיה למעלה מ-13 שנה.

leicax

הראיון עם הגברת הרברטס עסק באופן טבעי בהכרזה של לייקה על מצלמת ה-X2 אשר עוצבה על ידי מעצב העל הבריטי סיר פול סמית’. שיתוף הפעולה בין פול סמית’ ללייקה איננו מקרי, סמית’ עבד על פרויקט עם נציגי החברה בבריטניה והוא עצמו חובב צילום וצילם עם מצלמות לייקה בעבר. לייקה פנתה אליו במטרה שייתן טוויסט שונה ושובב לעיצוב הקלאסי של ה-X2 וזה בדיוק מה שעשה.

ראיון עם מייקי הרברטס מחברת לייקה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=39F3DPobKog[/youtube]

ה-X2 המקורית הוכרזה במאי 2012 הינה מצלמה קומפקטית בעלת חיישן גדול (APS-C) ברזולוציה של 16 מגה פיקסל, עדשת פריים קבועה וחיבור לעינית חיצונית. העדשה הקבועה במצלמה היא Leica Elmarit 1;2.8/24mm APSH (בפועל שוות ערך ל-36 מ”מ אקוויולנטי ב-35 מ”מ). העינית הדיגיטלית זהה לזו מבית אולימפוס (VF-2) וכוללת מסך LCD זעיר בזרולוציה של 1.44 מליון נקודות מבית אפסון. המסך הראשי של המצלמה ברזולוציה סטנדרטית של 230 אלף נקודות בלבד (בדומה ל-X1) ומערכת הפוקוס שופרה ביחס לדגם ה-X1.

מייקי הרברטס ועימה מצלמת ה-X2 (משמאל) וה-X2 בגרסת פול סמית’

leica x2 g

המפרט המלא של ה-X2 מצוי במערכת המפרטים של האתר. עוד פרטים על ה-X2 בגרסת פול סמית’ ניתן למצוא באתר לייקה.
בפוטוקינה 2012 הוצגו גם שורה של גרסאות של מצלמת ה-X2 במגוון צבעים וטקסטורות
leica x2 b
leica x2 e
leica x2 ee
leica x2 manuf
ה-X2 בגרסת פול סמית בתצוגה עם תאורה אדמדמה
leica x2 show
ה-X2 בגרסת פול סמית’ במסיבת העיתונאים של לייקה – עם שרבוט המנורה על המבזק
Paul smith X2 photokina 2012

בתקופה הקרובה אנו צפויים לפרסם עוד שורה ארוכה של ראיונות מעמיקים מתערוכת פוטוקינה 2012 – את כולם תוכלו למצוא בעמוד המרוכז של ראיונות פוטוקינה 2012.

 צוות מגה פיקסל הינו אורח חברת לייקה בתערוכת פוטוקינה 2012

Avatarעידו גנוט , צילום: אופיר אילוז
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *