ראשי מבזקים המצלמה מרובת הפיקסלים של קנון – Canon EOS-1S?

המצלמה מרובת הפיקסלים של קנון – Canon EOS-1S?

0
0

עוד יום ועוד מידע אפשרי המוצא את דרכו לרשת בנוגע למצלמה מרובת הפיקסלים של קנון הצפויה (לכאורה לפחות) להיות מוכרזת בעתיד הלא רחוק. הפעם המידע נוגע לשלושה נושאים – שמה של המצלמה, הטכנולוגיה שלה ומחירה.

האתר canonrumors פרסם ידיעה מעניינת ובה 3 פרטים אפשריים חדשים על המצלמה העתידית של חברת קנון אשר לפי המידע שכבר פורסם עשויה להגיע עם חיישן בעל 46 מגה פיקסל:

  • שמה של המצלמה יהיה Canon EOS-1S (היכן ה-D המסמלת את המונח Digital לא ברור).
  • מחירה של המצלמה יעמוד על לא פחות מ-9000 דולר – המחיר הגבוהה ביותר של מצלמה מייצור סדרתי של קנון (או ניקון לצורך העניין) אולי אי פעם.
  • המצלמה תשלב טכנולוגיה חדשה אשר תשפר את איכות התמונה ברמת הרגישות הבסיסית (אנו עוסקים לרוב בשיפור האיכות ברגישות גבוהה אך למצלמה אשר תשמש ללא ספק צלמי סטודיו לא מעטים יש דווקא חשיבות לצד האחר של “הספקטרום”).

הידיעה איננה מוגדרת בשלב זה כבעלת אמינות גבוהה במיוחד כך שיש לקחת אותה בזהירות הראויה. לדעתנו שני דברים ניתן לומר בוודאות גבוהה – לקנון תהיה תשובה לניקון בתחום המצלמות המקצועיות ברזולוציה גבוהה והתשובה הזאת לא תתעכב עוד זמן רב (ה-D800 הוכרזה כזכור בתחילת השנה ובתחום המקצועי קנון לא תשאיר את הזירה ללא תשובה לזמן רב).

קנון – מצלמת “על” חדשה בקרוב?

Canon logo

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *