ראשי מבזקים ניקון: נחזור ליצור סדיר רק במרץ 2012

ניקון: נחזור ליצור סדיר רק במרץ 2012

2
0

חברת ניקון פרסמה במהלך סוף השבוע הודעה רשמית שלישית בכל הקשור למצב בתאילנד. ההודעה מתארת את הנזקים שנגרמו (וברובם עודם קיימים למפעלי החברה במדינה), את הנזק הכלכלי הצפוי לחברה כתוצאה מהפסקת הייצור ואת מאמצי השיקום.

  • הנזק: הקומה הראשונה של המפעלים ב-Rojana Industrial Park בתאילנד שם ממוקמים מפעלי ניקון (ומספר חברות נוספות בתעשיית הצילום) עודנו מוצף לחלוטין. חלה ירידה של כ-40 ס”מ במפלס המים מאז שיא השטפונות. לא דווח על נפגעים בנפש בקרב עובדי החברה.
  • ההשפעה על הפעילות העסקית של החברה: ניקון צופה ירידה במכירות של כ-860 מליון דולר וירידה ברווחים של כ-320 מליון דולר (לתקופה שתסתיים בחודש מרץ 2012).
  • מאמץ השיקום: מאמצי השיקום נמשכים כל העת, החברה עוסקת ברכישת ציוד חדש במקום זה שנפגע ומהנהלת פרק התעשייה נמסר לניקון כי שאיבת המים מן האזור תחל בראשית נובמבר ותימשך עד סוף החודש. החברה תעשה מאמץ להפנות ייצור למפעלים אחרים והיא צופה תחילת פעילות חלקית במפעל בתאילנד בינואר 2012 וחזרה לפעילות ייצור מלאה רק בסביבות מרץ 2012.

המפעל בתאילנד – המים ירדו אך פעילות מלאה רק בעוד כחצי שנה

Nikon flood

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

2 תגובות

  1. Avatar

    Nikon

    08/11/2011 ב 7:28 PM

    למישהו יש מושג מה יהיה עם NIKON D800
    ???????????????????????????????

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    08/11/2011 ב 9:05 PM

    בעקבות המצב במפעל בתאילנד קשה לראות מתי ישוחררו מצלמות חדשות. ההכרזה הייתה כבר אמורה להתקיים והעובדה שלא התקיימה מעידה על המצב הקשה. גם אם המצלמה עצמה תיוצר בפועל ביפן ולא בתאילנד כמו המצלמות הנמוכות יותר קשה לראות את ניקון מכריזים על מוצר חדש כשאין להם שום יכולת מעשית לספק את מרבית המוצרים הקיימים שלהם.

    והאם יש באמת צורך במיליון סימני שאלה?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *