ראשי מבזקים רשמי: פוג’יפילם צפויה להכריז על דור חדש של מצלמות בעלות עדשות מתחלפות

רשמי: פוג’יפילם צפויה להכריז על דור חדש של מצלמות בעלות עדשות מתחלפות

0
0

לאחר שעזבה את תחום מצלמות הרפלקס באמצע העשור שעבר, הודיע לאחרונה Takeshi Higuchi – ראש חטיבת הצילום בפוג’יפילם בראיון לרוייטרס כי בכוונת החברה לשוב ולהציע מצלמות בעלות עדשות מתחלפות. לא זו בלבד אלא שפוג’יפילם המדורגת כיום במקום החמישי בעולם אחרי קנון, ניקון, סוני וסמסונג שואפת להגיע כבר בב-2012 למקום הרביעי (בהמשך טען לכאורה Takeshi כי בעוד כשנתיים שואפת החברה להגיע למקום השלישי ולעקוף את ניקון – אנו מפקפקים בדיוק הציטוט/תרגום של רוייטרס בנקודה זו).

 

בראיון לא מסר Takeshi פרטים בנוגע לאופי המצלמות המתוכננות, אך אנו כבר פרסמנו ידיעה אשר עסקה בתוכניותיה של חברת פוג’יפילם בתחום עם פירוט ראשוני בנוגע למה צפוי בחודשים הקרובים. בפוג’יפילם הבינו ככל הנראה כי בכדי למנף עצמם ולהגדיל את הרווחיות החברה תצטרך לעבור מהפך שיווקי במסגרתו יקודמו גם מוצרי פרימיום. המונח פרימיום מכוון כפי הנראה לליין מתקדם אך כזה שאינו בהכרח “מקצועי” ובשלב זה ספק אם יש לחברה כוונה להוציא מחליפה ל-FinePix S5 Pro המיתולוגית (אליה מתגעגעים לא מעט צלמים), אלא ככל הנראה לפתח גרסה בעלת עדשות מתחלפות של ה-X100.

X100 בלונדון – בקרוב עם עדשות מתחלפות? (צילום: עידו גנוט)

X100 in london

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *