ראשי מגזין off-topic מונדיאל 2010 – מצלמים ונשדדים

מונדיאל 2010 – מצלמים ונשדדים

1
0

עיני העולם נשואות בימים אלו לדרום אפריקה לרגל פתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל. אך מלבד כדורגל, מדובר באירוע המאגד את מיטב צלמי הסטילס מתחום העיתונות והספורט מסביב לעולם.

עבור צלמים רבים אשר הגיעו למונדיאל מדובר בחלום שהתגשם, אלא שעבור רבים אחרים מסתבר כי מדובר בחלום בלהות.

עוד בטרם החלו המשחקים, התקבלו דיווחים שונים מצלמים על תופעה של גניבות ושוד אלימים כאשר האירוע החמור ביותר עד כה דווח על ידי אנטוניו סימוס, צלם פורטוגזי שנשדד באיומי אקדח. במהלך שהייתו בחדרו בבית המלון בעיר קייפטאון, סמוך לשעה 4 בבוקר התעורר סימוס משנתו והבחין בשני אנשים שנכנסו לחדרו. אחד מהם היה חמוש וכיוון אקדח לראשו של סימוס בזמן שהשני דאג לרוקן את ציוד הצילום שלו הכולל מצלמות, עדשות ומחשב נייד. שווי הציוד שנשדד ממנו מוערך ב-35,000 דולר. סימוס תיאר את האירוע כמפחיד ביותר בחייו. השודדים והציוד טרם נמצאו.

צלמים אחרים ששהו במלון דיווח גם הם על גניבת ציוד הצילום שלהם, אך במקרה שלהם קרה הדבר בזמן שישנו.

האירועים הללו מצטרפים לשורה של אירועי גניבה אחרים אשר דווחו על ידי צלמים מכל רחבי העולם אשר ציוד הצילום שלהם הועלם באורח מסתורי שעות ספורות בלבד לאחר שנחתו ביבשת השחורה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב off-topic

תגובה אחת

  1. Avatar

    בטטה

    17/03/2011 ב 9:34 PM

    קופים אפשר לצלם בספארי מבלי להישדד

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *