ראשי מגזין חדש בפוטושופ: כלי שמעלים אוטומטית אובייקטים בלתי רצויים בלחיצת כפתור

חדש בפוטושופ: כלי שמעלים אוטומטית אובייקטים בלתי רצויים בלחיצת כפתור

0
0

אם אתם חובבי צילום נוף וארכיטקטורה אך רוצים לקבל תמונות נקיות מהסחות דעת כמו מטיילים או מכוניות המפריעים לתמונות שלכם – לפוטושופ יש פיתרון אוטומטי חדש אפקטיבי במיוחד בשבילכם אשר יכולם להעלים אותם בלי עבודה מסובכת בלחיצת כפתור.

אם אתם בטיול ורוצים לצלם מבנה מפורסם אך הוא תמיד מוקף תיירים – לאדובי יש פיתרון בשבילכם – כל עוד תדאגו לשתף פעולה. כל שעליכם לעשות הוא לצלם מספר תמונות זהות על חצובה בהפרשי זמן קצרים כך שהתאורה תישמר (כמו גם זווית הראיה והקומפוזיציה).

השלב הבא הוא לייבא את התמונה למחשב ולפתוח את תוכנת הפוטושופ (גרסת ה-CC המעודכנת) ולבחור ב-file>scripts>statistics. שם יש לבחור ב-Median ובסט התמונות שצילמתם (כאמור אלו צריכות להיות זהות לגמרי פרט לאלמנטים הנעים (מכוניות, אנשים וכו’ – שימו לב שאם יש בתמונה עצים שנעים ברוח הם גם עלולים להיחתך בתהליך – ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון).

מומחה הפוטושופ Aaron Nace מדגים את הטכניקה החדשה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1WUf1fCiHK0[/youtube]

מדובר לדעתנו בטכניקה פשוטה ואפקטיבית ביותר אשר יכולה להתאים מאד לאלו האוהבים לצלם מבנים שקשה לצלם ללא בני אדם או רכבים ברקע (רק שימו לב שאתם מצלמים מספיק תמונות כדי שלתוכנה יהיה מספיק מידע “לנקות” את החלקים שמוסתרים בתמונות אחרות).

ניסיתם את השיטה? תגידו לנו מה אתם חושבים על התוצאות!

להעלים עצמים שאתם לא רוצים

photoshop-statistics-1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *