ראשי מגזין יפן: המצלמות הנמכרות ב-2012

יפן: המצלמות הנמכרות ב-2012

0
0

שנת 2012 זה עתה הסתיימה וכבר אנו זוכים להצצה מעניינת מדבר מצלמות הרפלקס והמצלמות חסרות המראה הנמכרות ביותר במהלך השנה.

האתר היפני bcnranking אותו מכירים כבר חלק מגולשי האתר עוסק בין השאר בדירוג מכירות של מוצרי אלקטרוניקה ביפן על סמך נתוני אמת של חלק מן החנויות הגדולות ביפן. האתר פרסם לאחרונה שתי טבלאות מעניינות המציגות את 20 מצלמות הרפלקס הנמכרות ו-20 המצלמות חסרות המראה הנמכרות ביפן ב-2012 – הנתונים ללא ספק מעניינים.

בטבלה הבאה ניתן לראות את 20 מצלמות הרפלקס הנמכרות ביפן במהלך 2012 (הנתונים אינם עבור השנה כולה) – מומלץ להגדיל:

2012 BCN DSLR

כפי שניתן לראות כל 8 המקומות הראשונים בטבלה שייכים לקנון וניקון ובעשריה הפותחת רק מצלמה אחת (ה-A65 של סוני) של חברה אחרת. בעשריה השנייה ההיצע מעט מגוון יותר עם 3 מצלמות של פנטקס/ריקו (אולי המקום היחיד בעולם בו לחברה זו הצלחה כה משמעותית) וזוג מצלמות נוספות של סוני. פרט לכך ברשימה 4 מצלמות Full Frame – שתיים של ניקון (D600/D800) ושני הדגמים של מצלמת ה-5D (מצלמת ה-6D טרם החלה להימכר כשנתונים אלו נבדקו). כפי שניתן לראות אולימפוס לא מופיע בין 20 מצלמות הרפלקס הנמכרות ביפן – אלא שברשימה הבאה המצב משתנה לחלוטין.

בטבלה הבאה ניתן לראות את 20 המצלמות חסרות המראה הנמכרות ביפן במהלך 2012 (הנתונים אינם עבור השנה כולה) – מומלץ להגדיל:

2012 BCN mirorrlesהנתונים בתחום המצלמות חסרות המראה הרבה יותר מפתיעים (הגם שהם לא משקפים כנראה את השנה כולה).המצלמה המובילה את המכירות ביפן בתחום המצלמות חסרות המראה היא – ה-J1 – כן זאת לא טעות מצלמת הניקון הזולה והבסיסית היא מובילת המכירות של יפן. בהמשך העשריה מיוצגות יפה אולימפוס, סוני ופנסוניק וכן גם הפנטקס Q (יפנים – לכו תבינו…). אם אתם מחפשים את קנון אז ה-EOS-M נמצאת רק במקום ה-15 אם כי נתוני המכירות כאן לדעתנו לא מייצגים משום שהמצלמה החלה להימכר לא מזמן (נתונים יותר חדשים שם מופיעה כבר הקנון במקום השלישי תוכלו למצוא בקישור הבא).

כמו תמיד אתם מוזמנים לעיין בכל סדרת “שוברי הקופות” המתעדת נושאים שונים הנוגעים לפופולאריות של מוצרי צילום ברחבי העולם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *