ראשי מגזין החיים ב-140 שניות על פי ניקון

החיים ב-140 שניות על פי ניקון

0
0

בנובמבר 2009 הכריזה חברת ניקון על תחרות מסקרנת של צילום סרטונים קצרים בני 140 שניות לכל היותר המתארים את חיי הצלמים במשך יום אחד. מטרת הפרויקט אשר הסתיים בסוף 2009 הייתה לקדם את צילום הוידאו באמצעות מצלמות דיגיטליות ובייחוד את ה-D5000 שהוכרזה כמה חודשים לפני תחילת התחרות.

על התואר ופרס של לא פחות מ-100 אלף דולר התמודדו 50 סרטונים שעמדו בקריטריונים של התחרות בניהם: איכות, מקוריות וכמובן היכולת לעמוד במגבלת הזמן – 140 שניות בלבד. לאחר שלב יצירת התכנים והוספתם לאתר הגיע שלב השיפוט. שלושת השופטים בתחרות היו Rainn Wilson (המשחק בסדרה המוכרת “המשרד”), Chase Jarvis – צלם ואמן מוערך ו- JUSTINE EZARIK המוכרת גם כ- iJUSTINE – בלוגרית אמריקנית בעלת טור הנקרא על ידי מיליוני גולשים.

לאחר התייעצות בחרו השופטים את הסרטון הזוכה – “Chicken Vs Penguin” – סרטון הומוריסטי על סיפורו של נער באחת מאותן עבודות קיץ אומללות.

בתואר בחירת הקהל (ובפרס “תנחומים” בן 25 אלף דולר) זכה סרטון בשם ” New York State of Mind” (אשר גם בו ניתן לצפות בקישור לעיל).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *