ראשי מגזין פרויקט מטוס הנייר החללי של סמסונג

פרויקט מטוס הנייר החללי של סמסונג

0
0

כל יצרנית בוחרת בשיטה משלה בכדי לקדם את מוצריה. אולימפוס עושה שימוש בסרטוני Stop-Motion, הסלבלד מקדמת שיתופי פעולה עם יצרניות רכבי על וכמעט כל היצרניות הגדולות עושות שימוש בידוענים. אנשי השיווק של סמסונג אימצו את מוחם והחליטו לצאת בתחרות מיוחדת במינה לקידום כרטיסי הזיכרון של החברה – הטלת מאה מטוסי נייר מן החלל.

הרעיון פשוט – הגולשים ישלחו מסרים לאתר החברה המיוחד. המסרים ישמרו על כרטיסי SD של החברה ואלו יוטלו ביחד עם מטוסי נייר מבלון מזג אויר אשר ישוחרר אל גבול החלל. המסרים בצורת טקסט, קול, תמונות וסרטונים ישמרו על הכרטיסים ויחזרו (אם הכול יפעל כשורה) לכדור הארץ שם מקווה סמסונג כי אלו ייאספו בידי עוברי אורח אשר יודיעו לחברה (באמצעות הקישור הבא).

מטרתו של התעלול הפרסומי היא כמובן להציג עד כמה עמידים הכרטיסים של חברת סמסונג. אנו מעט סקפטיים אם מי מן הכרטיסים יימצא וגם אם יימצא האם ידווח לאתר החברה אך הרעיון עצמו בהחלט מקורי. בשלב זה אגב נדחה שיגור הבלון במספר ימים בשל מזג האוויר באנגליה.

צפו בסרטון המסביר על הפרויקט (מידע נוסף ניתן למצוא באתר אשר נפתח לטובת הפרויקט):

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *