ראשי מגזין הסלבלד לכל פועל

הסלבלד לכל פועל

0
0

בבלוג של MegaPixel אנו מסקרים באופן קבוע פרסומות מתחום הצילום. מרבית המוצרים המתפרסמים במסגרת מסעות הפרסום של חברות הצילום ברחבי העולם הם מוצרי mainstream – מוצרים נפוצים הפונים לקהל הרחב. אלא שברשת ניתן למצוא גם מקרים נדירים של פרסומות רשמיות הפונות לקהלים מצומצמים הרבה יותר – המקבץ אותו אנו מביאים היום כולל כמה דוגמאות לפרסומות מן הסוג הזה.

שוק הפורמט הבינוני בעולם חוזר וגדל בשנים האחרונות את גם אם נאמין להערכות האופטימיות ביותר של הבכירים בענף (איתם שוחחנו אגב בין השאר בתערוכת פוטוקינה 2010 שהסתיימה בגרמניה זה מכבר), בשנה לא נמכרים ברחבי העולם אפילו 10 אלפים מצלמות של כלל היצרניות (וזאת לעומת מיליוני מצלמות רפלקס הנמכרות בכל שנה ועשרות מיליוני מצלמות קומפקטיות). מסיבה זה מעניין למצוא ברשת את הפרסומת הבאה של חברת ממיה:

חברת ממיה בחרה בגישה מינימאליסטית למדי לקידום מצלמותיה, חברת הסלבלד לעומת זאת בחרה כיוון שונה לחלוטין. הפרסומת הבאה מציגה את דגם ה-H2D הוותיק במפגש עם מכונית העל של חברת בוגטי (להסלבד רומן ארוך עם מכוניות יוקרה מסתבר – כפי שדיווחנו בסקירה שלנו מתערוכת פוטוקינה החברה החלה לשתף לאחרונה פעולה עם חברת פרארי):

https://www.youtube.com/watch?v=DnR4OdTdQ9Y&feature=related

ה-EOS 5D Mark II אולי איננה נדירה כמו מצלמות ממיה או הסלבלד אבל כשעוצרים לחשוב על נתח השוק שלה מסך כל מצלמות הרפלקס של חברת קנון אפשר לתהות מעט לגבי ההיגיון שבהכרת סרטון פרסומת ייעודי למצלמה. למרות זאת ביפן דברים נראים כנראה אחרת והפרסומת הבאה מצאה את דרכה לטלוויזיה ביפן (אנו עדיין ממתינים לפרסומת הישראלית הראשונה בטלוויזיה למצלמה קומפקטית):

https://www.youtube.com/watch?v=V1St9pnSoy0

ואם כבר קנון, מדוע לפרסם רק מצלמות? גם עדשות זקוקות כנראה לקצת קידום. הפרסומת הסינית הבאה (עם תרגום) נועדה לקדם כנראה בעיקר את ליין עדשות הטלפוטו היוקרתיות של החברה לקראת המשחקים האולימפיים שהתקיימו במדינה בשנת 2008:

אנו נהנים כמובן מן הפרסומות אבל שואלים את עצמנו האם ההשקעה בהן הביאה קונים פוטנציאליים לרכוש את המוצרים או שהמטרה היחידה כאן היא קידום המותג…

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *