ראשי מבזקים סוני תשיק את ה-A7R II עם חיישן בן 50 מגה פיקסל בקרוב

סוני תשיק את ה-A7R II עם חיישן בן 50 מגה פיקסל בקרוב

0
0

על פי ידיעות המתפרסמות היום אנו צפויים כבר בשבועות הקרובים להשקה של דור המצלמות עם חיישני העל החדשים. המצלמה הראשונה ככל הנראה מן הדור החדש תהיה הסוני A7R II אשר תגיע כך על פי הידיעה עם חיישן בן כ-50 מגה פיקסל.

אם 36 מגה פיקסל של דור חיישני העל הנוכחי אינם מספקים אתכם עוד, היכונו לקפיצה הבאה ברזולוציה – 50 מגה פיקסל – וכבר בקרוב. מי במשחק? כפי שהדברים נראים כרגע שלושת השחקניות גדולות – קנון, ניקון וסוני – כולן מתכננות השקה של מצלמות על בעלות רזולוציות גבוהות במיוחד סביב ה-50 מגה פיקסל. לא ברור בשלב זה האם סוני תהיה הראשונה או דווקא ניקון (קנון על פי ידיעות מן הימים האחרונים תשיק את המצלמה החדשה שלה ברמה הזו לא בתערוכת +CP בחודש הבא ביפן, אלא חודש או חודשיים מאוחר יותר ואפשר שגם סוני תעשה כך – לקראת שנת העסקים הבאה ביפן הנפתחת בחודש אפריל). בלי קשר לתאריך ההשקה המדויק, ברור לגמרי כי מצלמות בעלות רזולוציה אולטרה גבוהה הן עובדה מוגמרת והדבר יחייב במידה רבה דור חדש של עדשות אשר יהיו מסוגלות להפיק את המקסימום מן החיישנים החדשים (עדשת הטמרון 15-30 מ”מ החדשה היא כנראה הסנונית הראשונה בלבד מבחינה זאת).

A7R – הדור הבא קופץ כיתה ברזולוציה

A7R-sensor

אגב, אם היחס בין הרזולוציה של חיישני ה-Full Frame לזו של חיישני הקרופ תשמר ביחס לדור הנוכחי אנו צפויים לראות בעתיד הלא רחוק חיישני APS-C בני כ-33 מגה פיקסל לערך – אנו ממתינים…

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *