ראשי פוטוקינה 2018 פוטוקינה 2018: הצצה ראשונה אל המוצרים החדשים של חברת Gitzo

פוטוקינה 2018: הצצה ראשונה אל המוצרים החדשים של חברת Gitzo

0
0

אנו ממשיכים היום את סיקור הוידאו שלנו מתערוכת פוטוקינה (יש לנו עוד לא מעט סרטונים לערוך בקנה) והפעם סיבוב קצר בביתן של חברת Gitzo אשר הציגה מספר מוצרים חדשים בתערוכה.

ל-Gitzo היו הפעם 6 מוצרים חדשים להציג ועוד מספר מוצרים שתוכלו לראות בסרטון שהושקו מוקדם יותר השנה. לקחה אותנו לסיבוב בביתן נציגת החברה החיננית ולנטינה (עוד נפגוש אותה גם בביתן של מנפרוטו בסרטונים הבאים).

הינה המוצרים של החברה (אלו עדיין לא זמינים בשוק אבל יגיעו הן לחו”ל והן ליבואן הישראלי – ABS – בעתיד הלא רחוק):

* Gitzo 2 way fluid head
* Gitzo mini traveler.
* Gitzo century camera sling strap
* Gitzo century camera neck strap
* Gitzo century camera hand strap
* Gitzo century camera wrist strap

ואלו שלושת המוצרים שתוכלו לראות בסרטון למטה שהושקו מוקדם יותר השנה:

* Gitzo Adventury 30L camera backpack.
* Gitzo Adventury 45L camera backpack.
* Gitzo Gimbal Fluid Head.

שני המוצרים המעניינים יותר לטעמנו הם הראש החדש – Gitzo 2 way fluid head – מדובר בראש שנועד לחובבי צפרות (בעלי טלסקופים) אך גם לצלמים וצלמי וידאו שהוא קל משקל במיוחד – פחות מ-600 גרם (עשוי מגנזיום) ובעל תנועה חלקה (בין הטובים שניסינו בגודל קומפקטי כל כך). הראש כולל שליטה בחיכוך בכל אחד מהצירים, בעל פלטת ARCA SWISS, תומך במשקל נשיאה של עד 4 ק”ג ומגיע עם ידית (בעלת אורך קבוע – היה נחמד אם הייתה אפשרות לקצר אותה למי שלא רוצה להסיר אותה לנשיאה). המחיר אגב הפתיע אותנו לטובה (בטח כשמדובר במוצר של חברת Gitzo שנחשבת למותג פרימיום) – 320 דולרים בלבד.

Two way fluid head ללא הידית

Gitzo Two way fluid head

המוצר המעניין השני הוא חצובה שולחנית קטנה בשם mini traveler – היא קטנה וקלה מאד, עשויה סיבי פחמן (עניין די נדיר בחצובות מהסוג הזה) והיא מגיעה עם ראש חדש בעל פטנט מעניין (הנעילה והפתיחה מתבצעות בסיבוב טבעת מסביב לראש – יש אגב גם גרסה שמגיעה עם ראש סטנדרטי יותר של Gitzo). עוד פיצ’ר שמאד אהבנו בחצובה הוא פתיחת הרגליים – לכל אחת מן הרגליים יש שני מצבי פתיחה – בכדי לעבור ממצב סגור יותר לפתוח (נמוך) יותר מושכים את הרגל החוצה – פטנט מאד חביב וייחודי. החצובה נמכרת כחצובה קומפקטית מקצועית והיא אכן יציבה מאד מההתנסות הקצרה שלנו ויש לה יכולת נשיאה של כ-3 ק”ג עם הראש ומשקלה פחות מ-300 גרם. החיסרון המרכזי שלה הוא המחיר כ-200 דולר – בהחלט מוצר פרימיום (רק קחו בחשבון שמדובר בחצובה עם ראש).

ה-mini traveler החדש של Gitzo

Gitzo mini traveler table top tripod1

הסרטון שצילמנו עם ולנטינה בביתן של חברת Gitzo בתערוכת פוטוקינה 2018

בימים הקרובים אנו נמשיך לפרסם כאן קרוב ל-20 סרטונים וראיונות מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות בתערוכה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב פוטוקינה 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *