ראשי חדשות Kickstarter Polaris – ראש חצובה רובוטי חכם עם שליטה מרחוק ותכונות מתקדמות

Polaris – ראש חצובה רובוטי חכם עם שליטה מרחוק ותכונות מתקדמות

0
0

חברת בנרו השיקה לאחרונה ראש חצובה רובוטי חכם כפרויקט קיקסטרטר (קצת מפתיע אולי כשמדובר בחברה וותיקה ומוכרת שכזו אבל לא פעם ראשונה וגם חברות כמו קנון וסוני עשו זאת בעבר). ה-Polaris נראה על הנייר כמוצר אידאלי לצלמי נוף, כוכבים, פנורמות , Timelapse ועוד שלל תחומים הדורשים דיוק ופעולה ממושכת החוזרת על עצמה.

ה-Polaris הוא בראש ובראשונה ראש pan/tilt ממונע (ניתן אגב להשתמש בו גם כראש ידני לגמרי ויש לו ידיות שליטה) הנשלט באמצעות אפליקציה מתקדמת. האפליקציה הזאת מאפשרת (במיוחד כשהמצלמה שעל ה-Polaris מחוברת לראש) שלל אפשרויות מאד מתקדמות.

כמה מן התכונות המתקדמות של ה-Polaris 

Polaris functions

בין השאר ניתן לראות בסרטון שפרסמה בנרו (ראו למטה) את הראש יודע לחבר בעצמו צילומי פנורמה, יודע לתכנן צילומי זריחה או שקיעה (הוא כולל WIFI,מצפן, GPS ובדגם המתקדם יותר גם 4G לשליטה מכל מקום), כולל מאגר נתונים של עצמים בחלל (כוכבים, ערפיליות וכו’) והוא אף יודע לחבר בעצמו מספר צילומי כוכבים בשביל להשיג חדות מירבית.

ניתן להשתמש מכל מקום – Polaris בגרסת ה-4G

Polaris and app

הראש עמיד למים (IPX6) וכולל סוללה עם משך חיים ארוך במיוחד (אין נתון מדויק) לעבודה על Timelapse ארוכים ובאמצעות האפליקציה ניתן כמובן גם לשנות את הגדרות הצילום במצלמה (כשזאת מחוברת לראש) ואפילו לראות את התמונה מהמצלמה בזמן אמת (!). כושר הנשיאה של הראש עומד על 7 ק”ג מה שאומר שניתן להרכיב עליו גם עדשות טלפוטו גדולות וכבדות.

בכל הנוגע למחיר, בימים אלו מוצע הראש ב-Kickstarter תמורת כ-500 דולרים (המחיר הרשמי אחרי פרויקט הגיוס יעמוד על 900 דולרים) ודגם ה-4G (דורש סים כמובן) מוצע תמורת 700 דולרים. המוצר צפוי להתחיל להגיע למזמינים ביוני 2021.

בנרו Polaris – סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *