ראשי חדשות Stream Deck XL – מכפילים את הפרודוקטיביות ליוצרי תוכן

Stream Deck XL – מכפילים את הפרודוקטיביות ליוצרי תוכן

0
1

חברת Elgato (כיום חברת הבת של קורסייר) שיחררה מוקדם יותר היום גרסה מוגדלת במיוחד של מקלדת הקיצורים שלה תחת השם Stream Deck XL ולה לא פחות מ-32 מקשי קיצור עם מסך ברי תכנות.

את ה-Stream Deck המקורי שהושק לפני כשנתיים עם 15 מקשרי קיצור סקרנו כאן בהרחבה לפני מספר חודשים והוא עדיין אחד ממוצרי העזר השימושיים ביותר לדעתנו ליוצרי תוכן. אף שמאז הושקו כמה עדכוני תוכנה חשובים כבר בזמן הביקורת ניתן היה לרכוש מספר יחידות ולשלוט בהן במקביל, ראינו כבר בזמן הביקורת את הצורך בגרסה גדולה יותר שתאפשר למי שעושה שימוש במספר רב של קיצורים לעבוד בצורה נוחה יותר (נזכיר כי גם לגרסא הרגילה ואף לגרסה הקטנה בת ששת המקשים אפשרות ליצור תיקיות משנה רבות ככל שתרצו ולהרחיב בעצם את מספר המקשים אם כי הדבר פחות נוח מן הסתם מאשר כמות גדולה יותר של מקשים פיזיים).

Stream Deck XL – לגיימרים אבל ממש לא רק…

panel 3

כשהכמות הופכת לאיכות – זה בעצם שם המשחק בגרסת ה-Stream Deck XL אשר למעלה מהכפילה את מספר המקשים הפיזיים הזמינים, לא הרבה מעבר לכך השתנה בגרסה החדשה פרט לשני דברים – לבקשת הקהל ב-Stream Deck XL תמצאו חיבור USB-C עם כבל מתנתק שניתן להחליף (בגרסאות הקיימות הכבל מחובר למכשיר ולא תמיד מרגיש מספיק ארוך) ושינוי נוסף – בגרסה החדשה הבסיס/תושבת של המכשיר קבועה. שינוי זה הוא הכרחי בשל הגודל של המקלדת החדשה אבל לא בטוח שהוא נוח יותר (נצטרך לנסות ולראות). במקביל למוצר החדש הושקה גם גרסת תוכנה חדשה עם שלל שיפורים (אחד מהיתרונות העצומים של המוצר הוא הוא התוכנה המאד קלה לשימוש והזוכה לכמות עדכונים שלא מוכרת כמעט מאף מוצר חומרה אחר).

Stream Deck XL – אידאלי לעורכי סאונד

panel 4

ל-Stream Deck יש אין ספור שימושים וה-Stream Deck XL רק צפוי לאפשר למשתמשים להרחיב אותם אף יותר כולל עבודה עם שלל תוכנות עיבוד תמונה, וידאו וסאונד (כל דבר שניתן לייצר עבורו קיצור דרך באמצעות המקלדת ניתן לגרום לו לעבוד עם ה-Stream Deck ואנו יצרנו קיצורים עבור כל התוכנות העיקריות של אדובי בהן אנו עושים שימוש כמו גם מספר תוכנות עריכת סאונד נוספות, תוכנות הקלטת מסך ואפילו תוכנה הקשורה ישירות למצלמות ועליה נפרסם סרטון נפרד בימים הקרובים). אנו עובדים עם שני מכשירי Stream Deck כשנה ולא רואים שום אפשרות לחזור אחורה ואנו צפויים לקבל את ה-Stream Deck XL מאוחר יותר השנה ונביא כמובן רשמים.

וגם לעורכי וידאו ותמונה

panel 5 img 3

מחירים למעוניינים:

  • Stream Deck Mini – מחיר: $82 באמזון.
  • Stream Deck – מחיר: $150 באמזון.
  • Stream Deck XL – מחיר: $250 באמזון.

סרטון חשיפת הדגם החדש

תוספת חדשה נוספת שהוכרזה היום למשתמשי iOS (בנתיים אין גרסת אנדרואיד אבל אנחנו מחזיקים אצבעות) 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *