ראשי חדשות SmallHD משיקה את מוניטור ה-Focus 7

SmallHD משיקה את מוניטור ה-Focus 7

0
0

חברת SmallHD האמריקנית השיקה מוקדם יותר השבוע מוניטור 7 אינצ’ מסדרת ה-Focus עם בהירות גבוהה במיוחד ושורה של שיפורים ביחס לדגמים הקודמים בסדרה.

מסך המגע החדש מגיע ברזולוציה של 1920 על 1200 עם צפיפות פיקסלים של 323 פיקסלים לאינצ’ ויחס של 16:9 ותמיכה בהצגת וידאו עד 4K ב-30p. בשונה מאחיו בסדרה הוא תומך בשתי סוללות סוני NP-F אבל גם הוא מאפשר הפעלה של המצלמה באמצעות כבל מהמסך למצלמה (עם סוללת דמה מתאימה – במקרה זה אפשר להניח כי שתי הסוללות יאפשרו זמן הפעלה ארוך משמעותית).

למסך כניסת HDMI מלאה (בשונה מחיבור המיקרו HDMI בדגמים הקטנים) אבל גם הוא מוגן בתוך הגוף ולכן לא כל כבל HDMI יתאים. למוניטור חיבור אוזניות זוויות צפיה של 160 מעלות, חיבור USB ו-SD להטענת LUT והוא כולל את “מערכת ההפעלה” OS3 של חברת smallHD. המסך לא יגיע עם זרוע (אם כי ניתן לרכוש אחת בנפרד) והוא כולל חיבורי 1/4″ 20 משלוה כיוונים (אבל באופן מוזר לא בחלק העליון).

ה-FOCUS 7 החדש – גדול יותר בהיר יותר

smallhd focus 7

למסך מגוון רחב של תכונות כולל waveform, vectorscope, היסטוגרמה, אפשרויות הגדלה בנגיעה ועוד ומחירו יעמוד על כ-700 דולר.

ברשת יש לא מעט ביקורת על המחיר הגבוה של המסך בעיקר לנוכח העובדה שמוניטורים מקליטים נמכרים כיום בסכומים שאינם גבוהים בהרבה בעוד שכאן מדובר במוניטור בלבד.

נקודה אחת שלא זכתה לדעתנו לתשומת לב מספיקה והוזכרה בקצרה בסרטון ביקורת של הצלם פיליפ בלום היא כי בעתיד מתכננת smallHD עדכון קושחה שיאפשר ביצוע פוקוס מהמסך. אנו שוחחנו על נושא השליטה במצלמה עם החברה לאחר הביקורת שלנו על דגם ה-Focus המקורי ולדעתנו אם החברה תצליח לפתח מערכת הפעלה המסוגלת לשלוט בחלק משמעותי מן התכונות המרכזיות של המצלמה (דבר שאפשרי היום באמצעות אפליקציות ותוכנות מחשב שונות) היא תוכל להביא ערך מוסף משמעותי למשתמשיה שיוכל אולי להצדיק את המחיר הגבוה של המסך.

סרטון הביקורת של פיליפ בלום

סרטון רשמי של חברת smallHD על הFocus 7 אינצ’

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *