ראשי חדשות Kickstarter הצצה ראשונה אל ה-Pictar Pro של חברת Miggo

הצצה ראשונה אל ה-Pictar Pro של חברת Miggo

0
0

אמש השיקה חברת מיגו הישראלית גרסה חדשה ומשודרגת של ה-Pictar – אביזר עזר לצילום סלולארי אשר נועד להפוך את הסמרטפון שלכם למצלמה נוחה וזריזה בהרבה לשימוש באמצעות מארז (case) הכולל כפתורים פיזיים דמויי מצלמה וחוגות וכן ממשק התחברות אלחוטי מתקדם עם אפליקציה המציעה מגוון רחב של תכונות ואפשרויות צילום.

אמש חזרנו מתערוכת פוטוקינה במסגרתה הציגה גם חברת מיגו (הסיקור הנוכחי איננו חלק מסיקור התערוכה – למרות שצולם בה – ולכן גם רעש הרקע הגבוהה – אלא חשיפה של פרויקט קיקסטרטר שפורסם על ידי החברה אמש – הסיקור הרשמי שלנו יתחיל מחר עם פרסום שורה של ראיונות מהאירוע). ה-Pictar Pro הוא שדרוג של ה-Pictar שנחשף לפני כשנה וחצי עם שורה של שיפורים ובראשם גוף עשוי מתכת (במקום הפלסטיק של הדור הראשון), כפתורים גדולים ואיכותיים בהרבה, כפתור ייעודי לזום, סוללה חזקה בהרבה (ונטענת) ומערכת נעילה משופרת המחזיקה את הטלפון בצורה טובה יותר (מעבר לכך זמינים גם בגרסה החדשה חיבור ה-1/4″ 20 לחצובה בתחתית המארז, חיבור לרצועת נשיאה ו-cold shoe בחלק העליון לחיבור אביזרים כמו מיקרופונים).

ה-Pictar Pro – פרטים ומידע

Pictar Pro

מעבר לכל אלו גם האפליקציה קיבלה שורה של שיפורים, היא תומכת ביותר מכשירים (כולל אייפונים שונים כמו בעבר אבל גם מספר מכשירי אנדרואיד של סמסונג, Huawei, סוני (הפיקסל 2 XL של גוגל איתו ניסינו את המוצר עדיין לא נתמך אבל בחברה מבטיחים להמשיך ולהרחיב את מעגל התמיכה לקראת תאריך היעד של המוצר אשר אמור להגיע ללקוחות בראשית השנה הבאה).

קצת על הפיקטר באופן כללי – מדובר בהתקן המבוסס על טכנולוגיה אלחוטית שפותחה במיוחד עבורו (הוא אינו עושה שימוש ב-BT או WIFI) המבוססת על צלילים (אולטרסוניים – שאינם נשמעים) ומאפשרים למארז לשלוח פקודות לאפליקציה של החברה (אפליקציות אחרות אינן נתמכות למרות שבאופן תיאורטי אולי בעתיד מפתחים יוכלו להתאים גם אותם). היתרון של שיטה זאת נובע ממהירות התגובה (לא תרצו ללחוץ על כפתור הצילום במארז ולהמתין עד שהמצלמה תצלם מן הסתם) אבל לא פחות מכך מחיי הסוללה הארוכים במיוחד – חודשים רבים להטענה בודדת (במקרה זה 1400 מיליאמפר עם הטענת מיקרו USB).

ה-Pictar Pro – גוף עשוי מתכת

Pictar Pro 1

ל-Pictar Pro יש גם מוצר עזר מעניין – עינית גומי/פלסטיק שמתחברת לחלק העליון ואל המסך של הסמרטפון ובאופן מיידי מקטינה את התצוגה באפליקציה לגודל העינית ובכך מאפשרת צפיה וצילום מהסלולארי גם באור יום חזק – בהחלט רעיון מקורי ומעניין.

המוצר זמין כרגע להזמנה באתר קיקסטרטר (צפוי להגיע לשוק בראשית 2019) וכבר הספיק לשבור את סכום גיוס המטרה שלו והמחיר הבסיסי של הערכה מתחיל מ-130 דולרים.

ראיון עם שון מחברת מיגו (אנו מתנצלים על רעש הרקע הרב שהיה באזור באותו הזמן)

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *