ראשי חדשות Kickstarter Power Junkie: מקור הכוח האידאלי למצלמה ולציוד שלכם?

Power Junkie: מקור הכוח האידאלי למצלמה ולציוד שלכם?

0
0

פרויקט קיקסטרטר חדש מתיימר לפתור את אחת הבעיות הכואבות ביותר בתחום הצילום – ריבוי דגמי סוללות למוצרים שונים וסוללות מובנות חלשות מידי. האם ה-Power Junkie של חברת Blind Spot Gear הסקוטית הוא הפיתרון?

סוללות, סוללות ושוב סוללות (אה כן וגם מטענים), כל יצרנית מעדיפה את הסוללות שלה (לעיתים יותר מדגם אחד בליין) ויצרניות הציוד ההקפי גם הן לא תמיד מסייעות עם בחירות שונות ומשונות. גם אם בורכתם בקיט אחיד יחסית בתחום הסוללות עדיין ישנם לא מעט מקרים בהם תצטרכו לשאת לא מעט מהן בשביל לסגור יום צילום (בעיקר בוידאו ובעיקר אם אתם משתמשים בחלק מהדגמים של סוני). מה עושים? יש כל מיני פתרונות (אנחנו מצאנו פיתרון שעובד לא רע בכלל עבורנו והוא מאד גמיש ורב עוצמה אבל לא זול – אנו נשתדל להביא אותו כאן בהרחבה בהמשך השנה). למי שמחפש פיתרון שהוא גם קומפקטי וגם זול ה-Power Junkie נראה כאופציה מעניינת מאד.

הפתרון לבעיות האנרגיה שלכם?

power junkie

מדובר במתאם לחיבור סוללת NP-F (במקור של סוני אבל ניתן להשיג כיום מגוון רחב של סוללות צד שלישי זולות בפורמט זה) אשר הינן נפוצות מאד בשוק אבל מספר 3 יציאות – שתי יציאות USB לחיבור אביזרים תומכים והטענת מכשירים סלולאריים ועוד ויציאת מתח 7.2 DC המאפשרת באמצעות כבל מתאים חיבור לסוללת דמה למרבית המצלמות הפופולאריות בשוק (בדגש על רוב חסרות המראה הקיימות).

הצצה ראשונה אל ה-Power Junkie

ל-Power Junkie יש עוד מספר “שפנים בשרוול” – ראשית אין צורך במטען לסוללה – המתאם עצמו הוא גם מטען – כל שתצטרכו הוא כבל מיקרו USB או USB-C (כן יש לו שני חיבורים להטענה – די שימושי); בנוסף ל-Power Junkie יש חיבור 1/4″ 20 ו-cold-shoe בחלק האחורי מה שמאפשר לחבר אותו כמעט לכל דבר (מעל המצלמה, לכלוב, על חצובה וכו’) ויש אפילו אפשרות להעביר בחלקו האחורי אזיקון ולחבר אותו למונופוד או עמוד תאורה למשל.

סוללות NP-F מגיעות במספר גדלים/עוצמות כאשר הגדולות יותר יכולות להפעיל את מרבית המצלמות חסרות המראה בשוק לשעות רבות של הקלטת וידאו באיכות מקסימאלית כך שבהחלט מדובר בפיתרון שימושי.

החלק האטרקטיבי ביותר הוא כנראה המחיר – המתאם עצמו נמכר במסגרת פרויקט הקיקסטרטר תמורת 45 דולרים בלבד (עדיין תצטרכו לרכוש סוללת דמה מתאימה אם אין לכם כזאת עם החיבור הרלוונטי – תמורת 83 דולר תקבלו כבר ערכה עם סוללה, כבלי הטענה וסוללת דמה).

סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *