ראשי חדשות תנועה קומפקטית – SliderONE PRO ו-Wing Pro – הסליידרים המקצועיים הקטנים בעולם

תנועה קומפקטית – SliderONE PRO ו-Wing Pro – הסליידרים המקצועיים הקטנים בעולם

0
0

חברת Edelkrone מטורקיה לא עוצרת וממשיכה להשיק מוצרים ייחודיים לתחום הוידאו והוידאו הרפלקסי והשבוע היא חושפת גרסאות Pro חדשות של שני מוצרים קיימים שלה ה-SliderONE – הסליידר הממונע הקטן בעולם וה-Wing – זרוע ייחודית ומתקפלת אותה ניתן לשאת בקלות לכל מקום והיא מאפשרת תנועה חלקה של המצלמה בדומה לסיידר זעיר אך ללא המשקל והמורכבות של סליידר.

בהפרש של ימים ספורים השיקה Edelkrone את ה-SliderONE PRO סליידר זעיר הכולל מנוע (הדגם הקודם דרש הוספת יחידת מנוע נפרדת שלא רק עלתה יותר אלא גם הייתה גדולה וכבדה יותר ובעיקר חלשה יותר), וגרסה שנייה של ה-Wing הכוללת גם דגם בסיסי וגם דגם Pro בעלת יכולת נשיאה מוגדלת משמעותית.

נתחיל מהצצה אל ה-SliderONE PRO

הדגם החדש ארוך בכ-5 ס”מ (קצת יותר תנועה אבל בסך הכל עדיין מדובר בסליידר באורך של קצת יותר מ-20 ס”מ שאפשר לשאת לכל מקום ופשוט לזרוק בתיק), הוא משלב מנוע חזק יותר שמאפשר גם תנועה בזווית עם מצלמה כבדה (עד 9 ק”ג אם כי החברה לא מציינת אם במשקל כבד זה המצלמה באמת מסוגלת לנועה בשיפוע משמעותי) וכולל תמיכה בשליטה מאפליקציה המאפשרת כעת גם תכונות מתקדמות כמו Time warper/motion warper – ראו סרטון למטה:

המוצר השני אותו השיקה Edelkrone בשבוע שעבר הוא הגרסה החדשה של ה-Wing אשר זכה לביקורות מעט צוננות בדור הראשון (בין השאר משום שהיה מעט קשה לתפעול – פתיחה מלאה של הכנף לא אפשרה תנועה חלקה ולכן היה איבוד של חלק מהטווח). בגרסה החדשה הוסיפו ב-Edelkrone כפתור לשליטה בחיכוך כך שניתן לייצר תנועה חלקה יותר (לנו עדיין לא ברור אם בעיית התנועה עד סוף הזרוע נפתרה). ל-Wing עדיין אין מנוע (גרסת ה-Pro רק מאפשרת משקל נשיאה גדול יותר – עד 21 ק”ג לטענת החברה לעומת 7 ק”ג בדגם הרגיל).

סרטון המציג את ה-Wing וה-Wing Pro בגרסה החדשה

כך ניתן לייצר תנועה חלקה עם ה-Wing

לגבי מחירים, Edelkrone מעולם לא הייתה חברה זולה, למעשה מוצריה חדשניים מאד אבל לא תמיד הכי נגישים מבחינת המחיר. ה-Wing החדשים נמכרים תמורת 400 דולר לדגם הרגיל ו-700 לדגם ה-Pro (קישור) ואילו ה- SliderONE PRO נמכר תמורת כ-590 דולרים.

בקישור הבא יש עוד מספר פיתוחים מעניינים של חברת Edelkrone שסיקרנו בעבר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *