ראשי חדשות הכרזות מוצרים Edelkrone מציגה: JibONE מנוף צילום רובוטי נייד

Edelkrone מציגה: JibONE מנוף צילום רובוטי נייד

0
0

חברת Edelkrone הטורקית היא אחת החברות החדשניות ביותר בשוק מוצרי העזר לצילום. אמש חשפה החברה מנוף צילום קטן ונייד בעל מנוע רובוטי ושליטה מאפליקציה המאפשר יצירת צילומים שעד כה דרשו מכשור יקר ומורכב בהרבה.

ה-JibONE הוא הפיתוח האחרון של חברת Edelkrone והוא מציג שורה של חידושים מסקרנים כולל מבנה מתקפל עם מנוע שקט במיוחד מופעל סוללות או AC (עם שליטה באפליקציה – אנדרואיד/iOS), מבנה אלומיניום קל  יחסית (5.5 ק”ג) הניתן לנשיאה בתיק גב, שיטה פשוטה ומהירה לאיזון (באמצעות ארבע משקולות אותן ניתן להזיז בקלות על החלק האחורי ויכולת נשיאה מרשימה של עד 5 ק”ג.

יש עוד יכולות מעניינות ל-JibONE כמו למשל חיבור זריז מאד עם נעילה קלה לחצובה, אפשרות הטיה של המנוף כולו הצידה (אפשר לראות בסרטונים) מה שמאפשר יצירת תנועות לא סטנדרטיות וכמובן כמו כמעט בכל המוצרים של Edelkrone אפשרות שילוב עם עזרים נוספים ובראשם ה-HeadPlus – המאפשר תנועה בשלושה צירים וניתן לחיבור בקלות בקצה המנוף ליצירת תנועות מורכבות ביותר בצורה קלה באמצעות האפליקציה (ניתן למשל להזיז את המנוף לנקודה – לבחור באפליקציה, להזיז לנקודה הבאה לבחור שוב וחוזר חלילה ואז להפעיל את “התסריט” והמנוף יעבור באופן רציף במהירות שנקבעה בין הנקודות – פשוט נהדר לצילום אוכל, מוצרים אבל גם סצנות מתוכננות אחרות). אם תרצו אפשר אפילו לשלב מנוע follow focus של Edelkrone מה שיאפשר לכם שליטה אופטימאלית במיקוד במעבר בין נקודות.

ה-JibONE – מוצר פורץ דרך

Jibone Edelkrone

בכל הנוגע לחסרונות צריך לזכור שמדובר במוצר קצר יחסית (הוא אמור להיות קומפקטי אחרי הכל) ותנועת המנוף מגיעה לכל היותר למרחק של 50 ס”מ כך שלא מדובר במוצר שיחליף בקרוב מנופים גדולים והוא גם כנראה לא צפוי להתחרות בגימבלים שמאפשרים חופש תנועה ומרחק תנועה לא מוגבל. הדגש כאן הוא על דיוק, שליטה על קצב ואפשרות חזרה פעם אחר פעם כאשר רוצים שוטים מתוכננים בדיוק מושלם.

עבורנו לפחות (כמי שמצלמים אוכל ומוצר על בסיס יומי) מדובר בפתרון הנראה לפחות אידאלי ואנו מתכוננים לבחון אותו בחודשים הקרובים ולדווח לכם.

בכל הנוגע למחיר, Edelkrone מעולם לא הייתה חברה זולה אבל ה-JibONE באופן יחסי למוצרים אחרים של החברה איננו יקר במיוחד – כ-1000 דולרים (עד סוף ינואר 2020 – אחר כך מחירו יעלה ל-1300 דולרים). החלק היקר אם תבחרו לרכוש אותו (לא חייבים כמובן) הוא ה-HeadPlus הנמכר תמורת כ-1800 דולרים – לא זול.

כמה מהיוצרים המובילים ברשת בתחום צילום הוידאו הספיקו לקבל את ה-JibONE לסיבוב ואנו מביאים בפניכם את ההתנסות שלהם (כאמור אנו מקווים לבחון אותו גם בעצמנו ולשתף בהמשך).

אחד היוצרים האוהבים עלינו כיום – Daniel Schiffer עם ה-JibONE וטעימה קטנה ממה שאפשר לעשות איתו

Potato Jet מדגים שימוש חוץ ב-JibONE

Film Riot משחק עם ה-JibONE 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *