ראשי חדשות הכרזות מוצרים הצצה ראשונה אל עדשת הסיגמא 16 מ”מ f/1.4 למצלמות חסרות מראה

הצצה ראשונה אל עדשת הסיגמא 16 מ”מ f/1.4 למצלמות חסרות מראה

0
0

חברת סיגמא השיקה אמש (כצפוי) את עדשת ה-16mm F1.4 DC DN מליין ה-Contemporary עבור מצלמות חסרות מראה של סוני/פוג’י וכן אולימפוס ופנסוניק (כיסוי APS-C או מיקרו 4/3).

העדשה החדשה מעט גדולה יותר מעדשת ה-30 מ”מ של סיגמא מסדרת ה-DN (הסדרה של סיגמא למצלמות חסרות מראה) אותה בדקנו כאן בשנה שעברה ומהסרטון למטה ניכר כי טבעת הפוקוס שלה לא רק רחבה אלא גם פועלת היטב במצב ידני. כמובן שיש עדיין לבדוק את ביצועי העדשה בפועל ובעיקר את החדות וכן את נושא הפוקוס (בדגש על וידאו – תחום בו סיגמא עדיין נופלת מהביצועים של היצרניות עצמו – לפחות מההתנסות שלנו מול עדשות סוני).

עוד כמה פרטים לגבי העדשה – היא מקבילה (לפחות על מצלמות APS-C) לעדשת 24 מ”מ (בשווה ערך ל-35 מ”מ), היא בעלת 16 אלמנטים ב-13 קבוצות מתוכם 3 אלמנטים מסוג FLD, שני אלמנטים מסוג SLD וזוג אלמנטים אספריים כמו גם 9 להבי צמצם ופילטר בקוטר 67 מילימטר. משקלה של העדשה קצת מעל 400 גרם ומרחק הפוקוס המינימאלי שלה 25 ס”מ.

עדשת ה-16 מ”מ החדשה של סיגמא

Sigma-16mm F1.4 DC DN

מחיר טרם פורסם וגם לא זמינות – אנו נעדכן ברגע שהדבר יוודע – אנו מקווים להביא לכם גם ביקורת על העדשה ברגע שזאת תנחת בארץ בחודשים הקרובים.

Jason Vong בסרטון קצר מתערוכת פוטופלוס בניו יורק עם עדשת ה-16 מ”מ החדשה

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *