ראשי חדשות הכרזות מוצרים ניקון משיקה את ה-D5600 עם SnapBridge

ניקון משיקה את ה-D5600 עם SnapBridge

0
0

חברת ניקון השיקה לפני מספר שעות דגם מעודכן מסדרת ה-D5XXX שלה עם טכנולוגיה אלחוטית ומספר שיפורים נוספים.

ה-D5600 הייתה צפויה מזה מספר ימים (פרסמנו אודותיה כאן מוקדם יותר השבוע) כך שלא מדובר בהפתעה כלשהי – מה שכן בשלב זה מדובר בדגם שלא צפוי להגיע באופן מיידי לשוק האמריקני והוא מיועד לשוק האסייתי והאירופאי בלבד (כלומר אפשר לשער שנראה אותו בקרוב גם בארץ).

אז מה בעצם חדש ב-D5600 ביחס ל-D5500 – למיטב ידיעתנו מדובר בשלושה דברים בלבד:

  1. תוספת של טכנולוגיית ה-SnapBridge האלחוטית (קרי WIFI+BT ותמיכה באפליקציה המאפשרת שליחת תמונות אוטומטית מהמצלמה לפלפון – אנו נתייחס אליה כחלק מהכתבה הצפויה שלנו על ה-D500 שהייתה המצלמה הראשונה ששילבה אותה – כתבה שתתפרסם כאן בעוד מספר ימים).
  2. תמיכה ב-timelapse עם שינוי חשיפה אוטומטי (בכדי למנוע בעיות חשיפה ביצירת טיימלפס).
  3. מספר שיפורים בשימוש במסך המגע (שיפורי קושחה שחלקם נלקחו מדגמים חדשים אחרים).

שאר הנתונים של המצלמה כולל החיישן (עדיין 24 מגה פיקסל ללא פילטר AA), המעבד (EXPEED 4), קצב הצילום (5 פריימים לשנייה), המסך (3.2 אינצ’ מפרקי מלא עם יכולות מגע) וצילום הוידאו (מקסימום 1080p בעד 60 פריימים לשנייה) נותרו זהות לדגם ה-D5500 שבדקנו כאן בשנה שעברה.

מחיר גם טרם נחשף וגם לא תאריך זמינות מדויק – אנו משערים שמדובר בסוף השנה הנוכחית או ראשית השנה הבאה ובמחיר שדומה מאד לזה של ה-D5500 בעת שהושקה (סביב 800 דולר – בחו”ל עבור גוף בלבד).

סרטון רשמי קצר של ניקון המציג את המצלמה

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *