ראשי חדשות פוטוקינה 2016: סדרות התיקים החדשות של חברת מנפרוטו

פוטוקינה 2016: סדרות התיקים החדשות של חברת מנפרוטו

0
0

במסגרת תערוכת פוטוקינה 2016 הוכרזו לא רק מצלמות ועדשות רבות אלא גם לא מעט ציוד עזר ובכלל זה כמות נכבדה של תיקים של יצרניות שונות. אחת החברות שהציגה הכי הרבה סדרות חדשות היא מנפרוטו האיטלקית ואנו זכינו להצגה מקיפה בנושא מפי נציג החברה.

עבור מנפרוטו פוטוקינה 2016 הייתה תערוכה חשובה. החברה הציגה שלוש סדרות חדשות ומעודכנות של תיקי צילום ועוד מספר רב של מוצרים חדשים בקטגוריות אחרות (מנופודים, חצובות, ולא מעט עזרים שונים – אנו עוד נחזור אליהם באחת הידיעות הבאות). בתחום התיקים שלוש הסדרות שנחשפו הן:

3N1 – גרסה מעודכנת לסדרה שהחלה את דרכה עוד בתקופתה של חברת KATA. מעבר לעיצוב השונה ובחירת הצבעים (שחור ואדום) יש גם שינויים פונקציונאליים – בין השאר ניתן כעת לחבר חצובה מקדימה בצורה מאד קלה (ראו הדגמה בסרטון) והתיק הגדול יותר מבין השניים מותאם גם לנשיאה של רחפים בינוניים (מה שהופך את הרעיון של 3 ב-1 לא רק לרלוונטי בהקשר של צורת הנשיאה אלא גם לשימושיות – פוטו/וידאו ורחפנים).

Reloader – גרסה חדשה למזוודת הצילום על גלגלים של מנפרוטו. גם פה יש עידכונים ושיפורים מעבר לעיצוב ולצבעים החדשים כולל אופציה לחצובה בצד, מיגון טוב יותר לחלק האחורי וגלגלים ברי החלפה בקלות כמו גם כיס קדמי מרופד (מאד) לנייד.

Windsor – סדרת תיקים חדשה ששמה דגש מיוחד על עיצוב קלאסי (בהשראת הצבעים והחומרים של בית המלוכה הבריטי). אנו לא יודעים כמה הסדרה מתאימה למראה הישראלי הטיפוסי אבל אם יש לכם חברים מהחברה הגבוהה באירופה ואתם מוזמנים לאירוע מחויט ורוצים להביא מצלמה – אולי תמצאו עניין בסדרה החדשה.

מנהל תחום תיקי הצילום בחברת מפרוטו משוחח איתנו בתערוכה ומציג את שלושת קווי המוצרים החדשים/מעודכנים

גילוי נאות – חברת מנפרוטו הייתה נותנת החסות לאתר הבת שלנו – LensVid לתערוכת פוטוקינה 2016.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *