ראשי חדשות הכרזות מוצרים סיגמא 24-35mm f/2 Art – עדשת הזום המהירה ביותר ל-Full Frame (עדכון מחיר)

סיגמא 24-35mm f/2 Art – עדשת הזום המהירה ביותר ל-Full Frame (עדכון מחיר)

0
0

בסוף השבוע האחרון הפתיע חברת סיגמא עם עדשה שאיש לא ציפה לה – עדשת זום קצרה בעלת צמצם מהיר במיוחד – 24-35mm f/2 מסדרת ה-Art המקצועית של סיגמא. להלן הפרטים.

שימו לב – עודכן מחירה של העדשה  (ראו בהמשך)

כולם ציפו לעדשת 24-70 מ”מ f/2 או לעדשת טלפוטו מהירה, אבל סיגמא הפתיעה דווקא עם עדשת זום רחבה, קצרה ומהירה במיוחד למצלמות FF. אחרי ההצלחה הגדולה של עדשת ה-18-35 מ”מ f/1.8 למצלמות קרופ, החליטו בסיגמא לנסות לחזור על הסיפור גם עם עדשת FF אבל כנראה שמסיבות כאלו ואחרות לא הצליחו לייצר עדשה בעלת זום ארוך יותר (העדשה הנוכחית היא בעלת זום 1.5X בלבד) ולכן בחרו באורכי המוקד הקצרים והפופולאריים שבין 24 מ”מ ו-35 מ”מ. אנו מרשים לעצמנו להמר כי אם היו למישהו תקוות לעדשת 24-70 מ”מ f/2 מסיגמא בתקופה הקרובה – אלו נגוזו (ואנו נקבל כנראה עדשת 24-70 מ”מ f/2.8 קלאסית – אולי עם מייצב, בדומה לטמרון).

ברשת הספיקו בנתיים להתפתח דיונים ארוכים בשאלה האם העדשה קצרה מידי. קשה להאמין שתימצא תשובה לשאלה הזאת – לפחות כל עוד לא נקבל פרטים על היקף המכירות. לצלמים שונים צרכים שונים ומה שמתאים לצילום פורטרטים או חתונות אינו מתאים בהכרח לצילום נופים או ארכיטקטורה ולכן טבעי שלא תהיה הסכמה בנושא.

עדשת ה-24-35 מ”מ המהירה החדשה של סיגמא – קלעו בול או פספסו בגדול?

588_24-35mm-f2-180dpi

מפרט טכני:

  • עדשת 24-35 מ”מ בעלת צמצם f/2 (כיסוי Full Frame).
  • מבנה אופטי – 18 אלמנטים ב-13 קבוצות (כולל אלמנטים מסוג FLD ו-SLD).
  • 9 להבי צמצם.
  • קוטר פילטר – 82 מ”מ.
  • מרחק פוקוס מינימאלי – 28 ס”מ.
  • יחס הגדלת מאקרו – 1:4.4.
  • משקל – 940 גרם.
  • תושבת: ניקון/קנון וסיגמא.
  • מחיר – לא נמסר בשלב זה.

עדכון  – 17/7/2015 – מחירה של העדשה החדשה נחשף ובוע יעמוד על קצת פחות מ-1000 דולרים – בהחלט הפתעה מעניינת ובחירה שתהפוך את העדשה ככל הנראה לפופולארית יותר מן הצפוי למרות טווח אורכי המוקד המצומצם. הזמינות בחו”ל צפויה להיות סביב סוף החודש (לפחות עבור גרסת הקנון המושקת לרוב ראשונה).

מדובר על הכרזה מעט מוזרה של סיגמא – לא רק שלא נמסר מחיר (דבר שקורה לא פעם בהכרזות של סיגמא), אלא שלא פורסמו שום סרטונים ואנו אף לא ראינו תמונות מלבד התמונות הרשמיות והתחושה היא שמדובר בסוג של השקה מוקדמת (אין בשלב זה גם מועד זמינות מתוכנן…). אנו נעדכן כמובן ברגע שיגיעו פרטים נוספים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *