ראשי חדשות Kickstarter LensRacks – מתקן אחסון ציוד צילום חכם

LensRacks – מתקן אחסון ציוד צילום חכם

0
0

צוברים עוד ועוד ציוד צילום והוא תמיד מבולגן? שלושה מפתחים מקנדה מצאו פיתרון מעניין – LensRacks – סוג של מדף מתכת המשלב מחזיקי עדשות, מצלמה וציוד אחר אליו ניתן לחבר בקלות את ציוד הצילום שלכם וגם להחליף עדשות בקלות מבלי צורך להסתבך עם פקקים.

יש השומרים את ציוד הצילום במזוודות או בארגזים מיוחדים, לעיתים פשוט משאירים אותו בתיק הצילום אבל רובנו פשוט נותנים לו לשבת על השולחן או במקרה הטוב בארון, לעיתים בבלאגן לא קטן. החברה מ-Ansix Engineering החליטו למצוא פיתרון אחר. הם בנו מסילות מתכת אליהן ניתן לחבר בקלות מתאמים שונים עבור עדשות לניקון וקנון, עבור מבזקים ואפילו מצלמות וציוד נוסף (באמצעות חיבור 1/4 אינצ’ 20 הסטנדרטי).

מתקן חכם לציוד הצילום שלכם

lensracks01

אין טוב ממראה עיניים – LensRacks בפעולה:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lRCGdHozuAE[/youtube]

המערכת היא מודולרית וניתן לחבר רכיבים שונים בהתאם לצורך האישי שלכם (יותר עדשות, יותר מבזקים או יותר חיבורים למצלמות וציוד נוסף). ניתן לרכוש קיטים שונים המחוברים בניהם (אחד, שניים או שלוש מסילות עם עד 5 פריטים בכל מסילה – המסילות מתחברות זו לזו).

מתאמים שונים

lensracks02

כפי שאפשר לצפות הפרויקט הועלה לאתר קיקסטרטר וכבר זכה למרבית המימון הנדרש לו (קרוב ל-16 אלף דולר מתוך כ-20 אלף עם עוד כחודש עד לסיום). עלות מסילה מתחילה מ-25 דולרים.

לא רק למצלמות מבזקים ועדשות

lensracks-4

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

חזק במיוחד

lensracks-3

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *