ראשי חדשות הכרזות מוצרים הוכרז ZOOM H5 – מקליט סאונד מקצועי קומפקטי

הוכרז ZOOM H5 – מקליט סאונד מקצועי קומפקטי

0
0

באפריל 2013 הכריזה חברת ZOOM היפנית על מקליט סאונד מתקדם במיוחד – ה-H6 – רבים ראו בו מחליף לדגם ה-H4N הוותיק אשר שימש (ועודנו משמש) לא מעט צלמי וידאו ווידאו רפלקסי, אלא שיכולותיו המתקדמות של המכשיר מגיעות עם תג מחיר גבוה למדי, מה שהרתיע חלק מן הרוכשים הפוטנציאליים ולכן הכריזה בסוף השבוע חברת ZOOM על דגם מעט בסיסי יותר בשם H5.

לנו יש היסטוריה ארוכה עם דגם ה-H4N של חברת ZOOM בו עשינו שימוש להקלטת הסאונד עבור הראיונות בתערוכת פוטוקינה 2012 לפני כשנתיים. מאז התקדמות לא מעט דברים בתחום מקליטי הסאונד הניידים, ומלבד ה-Zoom H6 המתקדם היה לנו העונג לעשות שימוש גם ב-TASCAM DR-60D בעת ביקורנו בניו יורק ובהחלט התרשמנו לטובה (אם כי שווה להזכיר שמדובר במכשיר שאיננו כולל מיקרופונים מובנים והוא קובייתי וגדול יותר מן המוצרים של חברת Zoom).

ה-Zoom H5 החדש

ZOOM H5

אז מה חדש ב-H5 ובמה הוא שונה מדגם ה-H6? למי שלא זוכר, ה-H6 כולל מגוון תכונות מתקדמות כולל מסך צבעוני ולא פחות מ-4 חיבורי XLR. ה-H5 מוותר על התכונות הללו ומבחינה זו הוא דומה יותר ל-H4N וכולל שני חיבורי XLR ומסך שחור לבן. מצד שני הוא כן כולל אפשרות לחיבור כל מגוון אביזרי ההקלטה הזמינים ל-H6N (מיקרופונים מסוגים שונים ועוד) בחלקו העליון.

האביזרים של ה-H6 תואמים גם ל-H5

ZOOM Acessories

אין עדיין פרטים מלאים וגם סרטון רשמי לא פורסם (אם כי תמונות דווקא כן כפי שניתן לראות), המחיר – אולי החלק המעניין ביותר טרם נחשף אבל הוא צפוי להיות בין ה-H4N הוותיק (אשר נמכר כיום תמורת 270 דולר בארה”ב לבין ה-H6 אשר מחירו כ-400 דולר.

אנו נעדכן כשיתפרסמו פרטים נוספים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *