ראשי חדשות Kickstarter אפליקציה חדשה מציעה הדפסת תמונות בחינם

אפליקציה חדשה מציעה הדפסת תמונות בחינם

3
0

זאת לא בדיחה ולא תעלול או הונאה, מיזם חדש ומנסה לצאת לדרך בסיוע קיקסטרטר מציע לכל משתמש עד 20 הדפסות חינם בכל חודש אשר יישלחו אליו עד הבית עם שליח בחינם (כן, כן אתם קוראים נכון), יש גם אפשרות להגדלות, יצירת גלויות ועוד. איך הם מתכננים לממן את המתנה הנפלאה הזאת ללקוחותיהם – בצורה פשוטה לגמרי – האם יצליח להם?

מי לא אוהב לקבל דברים בחינם? מי לא אוהב לקבל דברים בחינם עד הבית? פה ושם ניתן למצוא ברשת מבצעים על הדפסות ולעיתים אפילו כמה הדפסות חינם בהזמנת כמות מסויימת של הדפסות או מבצעים שונים ומשונים אחרים. זה ממש לא הרעיון מאחורי Flag – מיזם רשת אשר עלה לאחרונה לאתר קיקסטרטר ומציע 20 הדפסות חינם (4X6) בכל חודש בחודשו כולל משלוח עד הבית בחינם לגמרי. מה המודל הכלכלי של המיזם תשאלו – פשוט להפליא – ניצול שטח פרסום שעד כה לא זכה לניצול – בגב התמונה.

האפליקציה – Flag – תמונות בחינם

Flag -1

החברה מתכננת לפנות למפרסמים ולהציע להם לפרסם ולספק הנחות ובמצעים אשר יישלחו ללקוחות שיקבלו את התמונות בחינם. החברה תציע גם שירותים נוספים כמו חיתוך לייזר של תמונות עם מסגרות שונות, אפשרות לפאזל של 16 תמונות גדולות יותר (עד לאורך של 24 אינצ’) ועוד (אפילו תוכלו לשלוח גלויה עם התמונה שלכם תמורת דולר אחד לכל מקום בעולם).

6313d65bb14749f2f8c92e2b1c794673 large

אנו מוצאים שמדובר ברעיון נפלא – השאלה הגדולה היא כמובן האם הפרויקט יצליח לגייס את הכסף הנדרש (100 אלף דולר – עד כה גוייסו 66 אלף דולר ונותרו עוד 9 ימים עד לסוף הגיוס) ולא פחות חשוב – גם אם המיזם יצליח לגייס את הסכום הדרוש לו לשם רכישת מכונות הדפסה – האם מדובר באמת במיזם כלכלי שיכול להחזיק מים על פני תקופה ארוכה (אחרי הכל הדפסת תמונות באיכות סבירה על נייר פוטו היא לא עסק זול).

נחסוך לכם את ההתלבטות ונאמר כי בשלב זה השירות מוצע בארה”ב בלבד, אם כי המפתחים מבטיחים כי אם יזכו בכסף ינסו להרחיב אותו למדינות נוספות – אנו מאחלים להם הרבה בהצלחה.

הסרטון של יוצרי flag

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qeIrLm_li1A[/youtube]

אתם מוזמנים לתמוך בפרויקט ולמצוא מידע נוסף אודותיו בעמוד האינטרנט שלו באתר קיקסטרטר.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

3 תגובות

  1. Avatar

    אורן

    02/02/2014 ב 8:45 AM

    שבוע טוב אתם יכולים לתת קישור לאפליקציה

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    02/02/2014 ב 1:22 PM

    כנס לקישור לעמוד הקיקסטרטר בסוף הידיעה.

    השב

  3. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    02/02/2014 ב 10:08 PM

    חוצפנים כבר בניתי על הדפסות חינם

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *