ראשי חדשות הכרזות מוצרים פוג’יפילם – instax SHARE SP-1 – מדפסת אינסטנט לצילום סלולארי

פוג’יפילם – instax SHARE SP-1 – מדפסת אינסטנט לצילום סלולארי

0
0

צילמתם תמונה בנייד ואתם רוצים לשתף אותה עם חברים? למה להסתפק בלשלוח בפייסבוק או באינסטגרם אם אתם יכולים לתת לחברים תמונה ביד בתוך מספר שניות – מדפסת זעירה חדשה של חברת פוג’יפילם מנסה להחזיר את ימי הזוהר של הדפסת האינסטנט לעידן הסלולארי.

בתערוכת CES 2014 הציגה חברת פוג’יפילם מדפסת זעירה תחת השם instax SHARE SP-1. למדפסת מחסנית בת 20 דפי צילום מיוחדים (עלותה תנוע כנראה סביב 15-20 דולרים) והיא מאפשרת להדפיס באופן כמעט מיידי תמונות שצילמתם במכשיר הנייד באמצעות אפליקציה של פוג’י ישירות למדפסת באמצעות חיבור WIFI (הסללה המובנית אמורה להספיק לכם להדפסה של כ-100 תמונות בין הטענות).

ה-Fujifilm Instax Share SP-1 – שש עשרה שניות ויש לכם תמונה

Fujifilm Instax Share SP-1

סרטון של CNET המציד את המדפסת החדשה של פוג’י

[youtube]https://youtu.be/0g3i4GIY7EU[/youtube]

גודל ההדפסה הוא סביב 5 על 8 ס”מ – קטן משמעותית מתמונות הפולרואיד הקלאסיות (לצערנו טרם ראינו מוצר המסוגל להדפיס בגודל בקלאסי שלדעתנו היה בהחלט מתאים). המוצר עצמו צפוי להימכר כפי הנראה החל מחודש אפריל סביב 200 דולרים בארה”ב (לנו לא ידוע האם יגיע ארצה ומה יהיה מחירו אך אנו עושים מאמץ לברר). עוד פרטים באתר פוג’י.

סרטון רשמי של פוג’י המציג כמה מיכולות המדפסת

[youtube]https://youtu.be/5cIH2V5jlw8[/youtube]

כזכור בתערוכת CES 2014 הכריזה פולרואיד עצמה על מצלמה המשולבת במדפסת אינסטנט המכונה Socialmatic – זאת צפויה להגיע לשוק בהמשך השנה במחיר של כ-300 דולר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *