ראשי חדשות מיקרוסופט: Camera Codec Pack – דצמבר 2012

מיקרוסופט: Camera Codec Pack – דצמבר 2012

0
0

חברת מיקרוסופט מוקדם יותר השבוע עדכון חשוב עבור ה-Camera Codec Pack המאפשר לצפות בקבצי RAW ממגוון מצלמות באמצעות ה-Window Live Photo Gallery המובנה במערכת ההפעלה חלונות 7, 8 (וויסטה) ללא צורך בתוכנות חיצוניות. העדכון מוסיף שורה של מצלמות נפוצות של קנון, ניקון וסוני אשר לא נתמכו עד כה.

ב-2011 דיווחנו כאן על הגרסה הראשונה של ה-Camera Codec Pack של חברת מיקרוסופט. העדכון המקורי כלל תמיכה בכ-120 דגמי מצלמות שונים של מרבית היצרניות, בלטו בהיעדרן אז דגמים חדשים יותר דוגמת ה-D7000 וה-D5100 של ניקון וה-EOS 600D וה-EOS 60D של קנון. לפני ארבעה חודשים הכריזה מיקרוסופט על עדכון ראשון אשר הוסיף חלק מן המצלמות שהיו חסרות בגרסה המקורית.

ה-Camera Codec Pack – מציג קבצי RAW

Microsoft camera codec

כידוע תעשיית הצילום מתקדמת מהר ודגמים חדשים מוכרזים כמעט בכל חודש (הכרזות רבות במיוחד נערכו ממש לאחרונה בפוטוקינה 2012), הגרסה החדשה של ה-Camera Codec Pack של מיקרוסופט מוסיפה לא פחות מ-34 מצלמות חדשות כולל קנון EOS-M, PowerShot G12/G15, EOS 1D-X (ודגמים נוספים), סוני NEX 7, NEX C3, A77, A57 (ודגמים נוספים) וכן שורה של מצלמות סמסונג, פנסוניק, אולימפוס ועוד. גם אחרי העדכון הנוכחי נראה שלמיקרוסופט יש עדיין הרבה מצלמות להשלים בטרם תעמוד בקצב של אפל או אדובי בתחום התמיכה ב-RAW.

הסרטון הקצר הבא מדגים את השימושיות של ה-Camera Codec Pack:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JjDXnLDQEjQ&feature=player_embedded#at=32[/youtube]

ניתן להוריד את הגרסה האחרונה של ה-Camera Codec Pack מאתר חברת מיקרוסופט – יש לבחור בגרסה המתאימה למעבד בו אתם עושים שימוש אינטל/AMD (סביר שתזדקקו לאיתחול המחשב לאחר ההתקנה).
עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *